Skip to main content
Beantwoord

Toestel afbetaling

• 28 februari 2019
  • 5 reacties
  • 928 keer bekeken

Hallo, ik ben erg tevreden over jullie :)
maar mijn vraag is zouden jullie willen kijken of ik mijn toestel eerder kan aflossen en wat er nog staat?

vrg , Hiske de vries

Beste antwoord door Romy

Hi Hiske. Ik heb dit voor je nagekeken. Jouw totale krediet wat op dit moment nog openstaat is 85,30 euro. Je betaalt dit maandelijks af tot augustus dit jaar. Je kan er eventueel voor kiezen om dit vroegtijdig in één keer af te betalen. Ik kan dit voor je aanvragen. Dit zal minimaal 10 werkdagen in beslag nemen. Zou je dit willen?
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 28 februari 2019
Hi Hiske. Ik heb dit voor je nagekeken. Jouw totale krediet wat op dit moment nog openstaat is 85,30 euro. Je betaalt dit maandelijks af tot augustus dit jaar. Je kan er eventueel voor kiezen om dit vroegtijdig in één keer af te betalen. Ik kan dit voor je aanvragen. Dit zal minimaal 10 werkdagen in beslag nemen. Zou je dit willen?

• Ben op dreef
  • 10 maart 2019
Heel graag,

Ik zou ook graag mijn toestel versneld willen afbetalen. Ik ben verder zeer tevreden over Ben en ik ben niet van plan op te stappen. Maar het toestel wil ik graag afbetalen.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 maart 2019
hiske98 schreef:
Heel graag,

Hi! Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Mijn collega's nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 maart 2019
familievanderspoel schreef:
Ik zou ook graag mijn toestel versneld willen afbetalen. Ik ben verder zeer tevreden over Ben en ik ben niet van plan op te stappen. Maar het toestel wil ik graag afbetalen.

Hi! Ik heb dit even voor je nagekeken, maar jouw toestelcontract heeft geen waarde boven de 250,- euro. Hierdoor kun je jouw toestel niet vervroegd aflossen. Sorry hiervoor.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen