Ik zit in de trein van Antwerpen naar Rotterdam en heb blijkbaar net voor de NL grens mijn voicemail gebeld. Ik heb geen pincode ingetoetst maar werd wel direct voor 24uur gblokkeerd. Super onhandig, onredelijk en onnodig. Kunnen jullie dit opheffen? Ik denk dat ik een belangrijk bericht heb ontvangen.
Dank!
Beste antwoord door Fatima
Hoi @David Schoenmaker Wanneer er drie keer een verkeerde toegangscode wordt ingevoerd, wordt de toegang tot de voicemail inbox automatisch geblokkeerd. Dat gebeurt vanwege de veiligheid. Na 24 uur heb jij weer toegang tot de voicemail. Dit is helaas niet terug te draaien, sorry! ๐๐ผ
Hoi @David Schoenmaker Wanneer er drie keer een verkeerde toegangscode wordt ingevoerd, wordt de toegang tot de voicemail inbox automatisch geblokkeerd. Dat gebeurt vanwege de veiligheid. Na 24 uur heb jij weer toegang tot de voicemail. Dit is helaas niet terug te draaien, sorry! ๐๐ผ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.