Beantwoord

Voicemail komt pas na dagen binnen

  • 29 November 2023
  • 13 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb verschillende keren gehad dat ik een melding krijg dat er enkele voice mails zijn, en dan blijkt er een recent te zijn, terwijl de andere enkele dagen oud zijn.

 

Hebben meer mensen dit? En hoe is het te verhelpen?

icon

Beste antwoord door Fatima 30 November 2023, 15:15

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @jos.groot1 Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Dat is alles behalve handig natuurlijk. Kan jij kijken of het wijzigen van de toegangscode van jouw voicemail helpt? Herstart hierna ook jouw telefoon. Succes alvast! 

Toegangscode voicemail wijzigen
Bel met je mobiel naar 1233 en toets [11] voor het hoofdmenu.
Kies [2] voor de persoonlijke instellingen van je voicemail.
Kies [3] voor pincode.
Kies [1] om de code te wijzigen.
Kies een nieuwe code van vier cijfers als je pincode.

Fatima, bedankt voor je uitleg.

 

De methode die je beschrijft werkt niet. Als ik 1233 bel kom ik direct in het hoofdmenu.

[11] doet niets. Dus doe ik:

 

[3] - voicemail instellingen

[1] - wachtwoord wijzigen (dus niet de pincode)

 

Doet dit hetzelfde als wat jij beschrijft?

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @jos.groot1  Sorry, kan jij dit hieronder proberen? Ik hoop dat dit zal helpen, zo niet mag je ons berichten via www.ben.nl/service/contact of stuur mij via een privebericht jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en 06-nummer. Dan kijk ik graag de instellingen van jouw simkaart na. Hartelijk dank alvast! 

 

Wachtwoord

Het wijzigen van het wachtwoord kan alleen in Nederland.

  • Bel 1233 of met een vaste telefoon naar 06-24001233
  • Kies optie 3: “Voicemail instellingen en functies”
  • Kies optie 1: “Wijzig het wachtwoord”
  • Voer het nieuwe wachtwoord in en sluit af met #

Beste Fatima,

 

Dit heb ik dus gedaan, zoals in mijn bericht van gisteren staat. Nu wacht ik het af. Als er weer voice mails te laat binnen komen, dan zal ik je berichten zoals je aangeeft.

 

Groeten,

Jos

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @jos.groot1, ik hoor het inderdaad graag van je! 

Beste Shaira,

 

Het gebeurde vandaag weer.

 

6-12 om 11:46 kwam er een voicemail binnen.

6-12 om 11:47 kwam er een SMS bericht binnen dat er 2 voice mails waren.

6-12 om 12:59 las ik de SMS en luisterde ik de voicemail af. Toen bleek er ook

    een bericht van 5-12 om 20:54 te zijn.

 

Valt hier wat aan te doen? Zo niet, dan Ben ik weg.

 

Groeten,

Jos

Reputatie 2
Badge +1

Hi @jos.groot1, wat onhandig zeg!
Het lijkt naar wat je hierboven omschrijft ook dat je niet zo heel goed bereikbaar bent.

Dit kan aan de instellingen van je telefoon liggen. Zou je ahv dit artikel de instellingen in je telefoon even nalopen? 

Hallo Shaira,

 

Ik heb dit gedaan. Ik heb nu een SMS dat er 2 voicemail berichten zijn. Als ik voicemail bel wordt de verbinding direct verbroken en krijg ik: 'Kan niet verbinden´.

 

Wat nu weer? Hoe los ik dit op?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @jos.groot1 Het lijkt mij toch handiger om dit telefonisch verder op te pakken. Kan jij onze klantenservice bellen op het nummer 1200 of 0900 0401405? Dan kunnen we uitzoeken wat er nou precies aan de hand is met jouw voicemail. Wij hopen jou snel te spreken.

Hallo Fatima,

 

Mijn voice mail doet het spontaan weer. Als ik weer problemen heb zal ik de gegeven nummers gebruiken.

 

Bedankt,

Jos

 

Hoi @jos.groot1   Wat goed om te horen dat jouw voicemail het weer doet!  Nog een hele fijne dag verder! 🖐🏼

 

 

 

Hallo Fatima,

 

Mijn voice mail doet het spontaan weer. Als ik weer problemen heb zal ik de gegeven nummers gebruiken.

 

Bedankt,

Jos

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @jos.groot1   Wat goed om te horen dat jouw voicemail het weer doet!  Nog een hele fijne dag verder! 🖐🏼

En nu gebeurde het weer. Ik hoorde van iemand dat die de dag er voor een voicemail had ingesproken. Daarvan had ik geen melding gehad. Toen heb ik iemand anders gevraagd een voicemail in te spreken. En jawel, toen kreeg ik een bericht dat er twee voicemails waren.

Dit is nu al een tijdje af en toe zo. Hoe verhelp ik dit?

 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @jos.groot1  Wat balen om te horen dat het weer mis gaat met jouw voicemail. Het lijkt mij handiger om dit telefonisch verder op te pakken. Kan jij onze klantenservice bellen op het nummer 1200 of 0900 0401405? Dan kunnen we uitzoeken wat er nou precies aan de hand is met jouw voicemail. Wij hopen jou snel te spreken.😊

Reageer