Goedemorgen @Bianca12345,
Bedankt voor het openen van dit topic. Ik kan me voorstellen dat je hier een oplossing voor wilt. Als je andere berichten ook ontvangt, zou dit geen probleem moeten zijn. Ik wil daarom een melding uitzetten naar onze technische dienst zodat dit opgelost kan worden voor je. Zou je mij hiervoor een privébericht via dit profiel kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik hiermee aan de slag.
Dank je wel, Bianca! Ik heb zojuist het onderzoek uitgezet naar onze technische dienst. Ik verwacht dat je hier binnen enkele werkdagen een terugkoppeling over krijgt. Mocht je dan nog andere vragen hebben, sta ik voor je klaar!
Hoi,
Ik krijg melding dat er ergens een antwoord voor mij zou staan over bovenstaand topic, maar ik kom niet meer in onze prive conversatie….
Hoi @Bianca12345!
Ik heb geen nieuw antwoord gegeven in dit topic, maar ik heb mijn reactie dat ik heb doorgezet naar de technische dienst aangevinkt als antwoord in dit topic. Sorry voor de verwarring!
Goedendag
kunnen jullie aanzetten dat ik een sms ontvang bij een ingesproken voicemail. Ik zoek hier al een tijd naar in de instellingen maar kom er niet uit. Dank!
Hi @renskettner bedankt voor je berichtje.
Wat onhandig dat het je zelf niet lukt.
Ik help je hier natuurlijk graag bij stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht.
@renskettner Bedankt voor het versturen van je gegevens!
Dit kan als volgt worden ingesteld:
·Bel 1233
·Kies optie 2: “Voicemail instellingen en functies”
·Kies optie 7: “Gemiste oproep sms”
Er zijn geen kosten aan deze dienst verbonden.
Laat je even weten of het gelukt is?