Op vakantie in eigen land: wat MOET je echt gezien hebben?
Ja ja, het is weer bijna zover. De zomervakantie staat weer voor de deur! Een periode waar we vaak allemaal stiekem enorm naar uitkijken. Mooi weer, de kinderen vrij van school, zelf misschien ook wat snipperdagen. Kortom, alle ingrediënten om er lekker op uit te trekken 😃 Of je nou op vakantie naar het buitenland gaat of niet, ook thuis in eigen land is genoeg te zien en te beleven.
Nou is ons kleine kikkerlandje natuurlijk niet zo gek groot maar dat biedt ook zeker zo z'n voordelen. Je reist zo wat makkelijker het land door om de pracht van eigen land te kunnen bewonderen. En daar ben ik nou net zo benieuwd naar. Welke mooie plekjes in Nederland mogen écht niet overgeslagen worden? Ik ben ont-zet-tend benieuwd naar jullie tips en verhalen!
Nou is ons kleine kikkerlandje natuurlijk niet zo gek groot maar dat biedt ook zeker zo z'n voordelen. Je reist zo wat makkelijker het land door om de pracht van eigen land te kunnen bewonderen. En daar ben ik nou net zo benieuwd naar. Welke mooie plekjes in Nederland mogen écht niet overgeslagen worden? Ik ben ont-zet-tend benieuwd naar jullie tips en verhalen!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.