Beantwoord
Ben app werkt bij mij niet
met mijn inloggegevens van " mijn ben" krijg ik geen toegang tot de "ben" app
Telefoon al gereset, app al verwijderd en opnieuw ge茂nstalleerd, geen reslutaat
Inloggen op de website met inloggegevens lukt trouwens wel probleemloos en geeft ook de juiste actuele status
Telefoon al gereset, app al verwijderd en opnieuw ge茂nstalleerd, geen reslutaat
Inloggen op de website met inloggegevens lukt trouwens wel probleemloos en geeft ook de juiste actuele status
Beste antwoord door Wietske
Dat geeft niets! Ik zet dit graag voor je door richting de juiste afdeling. Zou je hiervoor de volgende vragen willen beantwoorden? Dit mag overigens ook in een priv茅berichtje, mocht je dat prettiger vinden 馃檪. Een priv茅berichtje kan je hier sturen.
路 Op welke pagina ervaar je problemen(bijv. overzicht/facturen/service etc.):
路 Wat is het probleem? (App crasht/pagina laadt niet/gegevens worden niet bijgewerkt/app loopt vast/anders):
路 Wanneer ervaart je het probleem? (bijv. tijdens het opstarten/facturen raadplegen etc.)
路 Welke app versie gebruik je? (bijv. 5.6):
路 Merk mobiele telefoon:
路 Software versie mobiele telefoon (bijv. Android 6/7/8 of iOS 9/10/11)
路 Geef je toestemming om de inloggegevens te gebruiken voor het onderzoeken van dit probleem? (kies 茅茅n) Ja/Nee
Bekijk origineel路 Op welke pagina ervaar je problemen(bijv. overzicht/facturen/service etc.):
路 Wat is het probleem? (App crasht/pagina laadt niet/gegevens worden niet bijgewerkt/app loopt vast/anders):
路 Wanneer ervaart je het probleem? (bijv. tijdens het opstarten/facturen raadplegen etc.)
路 Welke app versie gebruik je? (bijv. 5.6):
路 Merk mobiele telefoon:
路 Software versie mobiele telefoon (bijv. Android 6/7/8 of iOS 9/10/11)
路 Geef je toestemming om de inloggegevens te gebruiken voor het onderzoeken van dit probleem? (kies 茅茅n) Ja/Nee
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.