Skip to main content
Beantwoord

Ben app werkt bij mij niet

  • 7 januari 2019
  • 5 reacties
  • 404 keer bekeken

met mijn inloggegevens van " mijn ben" krijg ik geen toegang tot de "ben" app
Telefoon al gereset, app al verwijderd en opnieuw ge茂nstalleerd, geen reslutaat
Inloggen op de website met inloggegevens lukt trouwens wel probleemloos en geeft ook de juiste actuele status

Beste antwoord door Wietske

Dat geeft niets! Ik zet dit graag voor je door richting de juiste afdeling. Zou je hiervoor de volgende vragen willen beantwoorden? Dit mag overigens ook in een priv茅berichtje, mocht je dat prettiger vinden 馃檪. Een priv茅berichtje kan je hier sturen.

路 Op welke pagina ervaar je problemen(bijv. overzicht/facturen/service etc.):

路 Wat is het probleem? (App crasht/pagina laadt niet/gegevens worden niet bijgewerkt/app loopt vast/anders):

路 Wanneer ervaart je het probleem? (bijv. tijdens het opstarten/facturen raadplegen etc.)

路 Welke app versie gebruik je? (bijv. 5.6):

路 Merk mobiele telefoon:

路 Software versie mobiele telefoon (bijv. Android 6/7/8 of iOS 9/10/11)

路 Geef je toestemming om de inloggegevens te gebruiken voor het onderzoeken van dit probleem? (kies 茅茅n) Ja/Nee
Bekijk origineel

5 reacties

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 7 januari 2019
Hoi Familie14, wat leuk dat je onze Ben app gebruikt 馃槂 Goed dat je al hebt kunnen achterhalen dat inloggen op de Ik Ben pagina wel werkt. Ik help je graag verder zodat je weer kunt inloggen. Welke foutmelding krijg je precies te zien?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 7 januari 2019
ik krijg de melding
"Het inloggen bij Ik Ben is mislukt. Gebruikersnaam of wachtwoord is onjuist"

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 7 januari 2019
dank voor je reactie in het reeds bestaande topic; Zag later dat dit topic op "beantwoord" stond, dus vandaar maar een nieuw topic hierover gestart; excuus dat het nu dubbel is, svp deze maar aanhouden voor beantwoording

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2019
Dat geeft niets! Ik zet dit graag voor je door richting de juiste afdeling. Zou je hiervoor de volgende vragen willen beantwoorden? Dit mag overigens ook in een priv茅berichtje, mocht je dat prettiger vinden 馃檪. Een priv茅berichtje kan je hier sturen.

路 Op welke pagina ervaar je problemen(bijv. overzicht/facturen/service etc.):

路 Wat is het probleem? (App crasht/pagina laadt niet/gegevens worden niet bijgewerkt/app loopt vast/anders):

路 Wanneer ervaart je het probleem? (bijv. tijdens het opstarten/facturen raadplegen etc.)

路 Welke app versie gebruik je? (bijv. 5.6):

路 Merk mobiele telefoon:

路 Software versie mobiele telefoon (bijv. Android 6/7/8 of iOS 9/10/11)

路 Geef je toestemming om de inloggegevens te gebruiken voor het onderzoeken van dit probleem? (kies 茅茅n) Ja/Nee

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 7 januari 2019
Ik heb jouw priv茅bericht inmiddels ontvangen en heb de informatie doorgezet naar de juiste afdeling 馃檪

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen