Skip to main content
Beantwoord

2 simonly onder 1 account

  • 6 december 2019
  • 2 reacties
  • 564 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik ben een nw klant en heb 2 producten Sim only besteld, ik ga vanuit dat beide nummers onder 1 account gaan. 

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik heb nog niks mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

Bekijk origineel

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 9 december 2019

Hi youss. Heb je dit afgesloten terwijl je op je Ben account was ingelogd?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 15 januari 2020

Hi! Ik heb nog niks mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen