Skip to main content
Beantwoord

Is mijn aanvraag voor een sim-only abonnement gelukt?

  • 10 maart 2019
  • 3 reacties
  • 436 keer bekeken

Hi,

Ik heb vanmiddag een sim-only abbonement besteld en ik heb ter controle €0,01 betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ik zou worden doorverwezen naar de pagina om nummerbehoud te regelen, maar ik werd dus naar de homepage teruggeleid. Is de aanvraag voor het Sim-only abonnement binnen en kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen?

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,
Fanny

Beste antwoord door Romy

Hi Fanny. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Mocht je inmiddels al een e-mail hebben ontvangen met inlog gegevens voor jouw Ik-Ben omgeving kun je daar jouw nummerbehoud aanvragen. Ik wens je een fijne dag toe!
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 11 maart 2019
Hi Fanny. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Mocht je inmiddels al een e-mail hebben ontvangen met inlog gegevens voor jouw Ik-Ben omgeving kun je daar jouw nummerbehoud aanvragen. Ik wens je een fijne dag toe!

  • Ben op dreef
  • 11 maart 2019
Hoi Romy,

Bedankt voor je reactie.
Hoe kan ik een privé bericht sturen?

Groet,
Fanny

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 13 maart 2019
Hi. Kun je het via deze link proberen?

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen