Beantwoord
Ben Annuleert geaccepteerd contract zonder aanleiding of overleg
Hallo,
Op dit moment kom ik niet verder met de verkopers en of klantenservice van Ben en voordat ik een mega klacht indien wil ik graag weten of het normaal en mogelijk is om op basis van géén prive argumenten een geaccepteerde order te annuleren als er gebeld wordt om de status van levering. LET OP, de order werd tijdens telefoongesprek geannuleerd! Niks schriftelijk ontvangen. Contract kleine week geleden afgesloten. Bij Vodafone is nummerbehoud al in gang gezet.
Op dit moment kom ik niet verder met de verkopers en of klantenservice van Ben en voordat ik een mega klacht indien wil ik graag weten of het normaal en mogelijk is om op basis van géén prive argumenten een geaccepteerde order te annuleren als er gebeld wordt om de status van levering. LET OP, de order werd tijdens telefoongesprek geannuleerd! Niks schriftelijk ontvangen. Contract kleine week geleden afgesloten. Bij Vodafone is nummerbehoud al in gang gezet.
Beste antwoord door d.blaauwbroek
Net contact gehad met de klantenservice.
Na pittig gesprek en aangegeven niet wens voorgelogen te worden kwam de kogel door de kerk. Men heeft toegegeven dat t toestel bij het abonnement met de verkeerde prijs was geadverteerd ( i.p.v de leugen "toestel was op", "de koerier had onjuist aantal doorgegeven" enz enz ) men heeft ook toegegeven dat ze de order hebben geannuleerd tijdens telefoongeprek waar alleen maar naar de status van verzending werd gevraagd. De klanten service gaat met hoofdkantoor in gesprek hoe ze dit gaan oplossen.
Ik hoop dat men beseft dat je met liegen, telefoon ophangen tijdens gesprek, onjuiste klant behandeling enz alleen maar voor een "zetfoutje" men wel met 1 mogelijkheid over de brug kan komen...... leveren wat besteld en geaccepteerd is.
Bekijk origineelNa pittig gesprek en aangegeven niet wens voorgelogen te worden kwam de kogel door de kerk. Men heeft toegegeven dat t toestel bij het abonnement met de verkeerde prijs was geadverteerd ( i.p.v de leugen "toestel was op", "de koerier had onjuist aantal doorgegeven" enz enz ) men heeft ook toegegeven dat ze de order hebben geannuleerd tijdens telefoongeprek waar alleen maar naar de status van verzending werd gevraagd. De klanten service gaat met hoofdkantoor in gesprek hoe ze dit gaan oplossen.
Ik hoop dat men beseft dat je met liegen, telefoon ophangen tijdens gesprek, onjuiste klant behandeling enz alleen maar voor een "zetfoutje" men wel met 1 mogelijkheid over de brug kan komen...... leveren wat besteld en geaccepteerd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.