Beantwoord
Waarom kan ik mijn MB's niet meenemen naar de volgende maand?
Beste Lezer,
Ik houd iedere maand mb over op mijn mobiele internet bundel. Waarom vervallen deze mb aan het einde van de maand? Ik heb toch betaald voor deze mb?
Mvg, Erwin
Ik houd iedere maand mb over op mijn mobiele internet bundel. Waarom vervallen deze mb aan het einde van de maand? Ik heb toch betaald voor deze mb?
Mvg, Erwin
Beste antwoord door Wietske
Hoi Erwinbreda,
Ik snap dat je hier vragen over hebt! Omdat je bij ons maandelijks je bundels kunt wijzigen is het niet mogelijk om overgebleven belminuten/sms'jes of MB's mee te nemen naar de volgende maand. Mochten je bundels te groot zijn dan kan je er eventueel voor kiezen om een bundelwijziging te doen en je bundels te verlagen.
Bekijk origineelIk snap dat je hier vragen over hebt! Omdat je bij ons maandelijks je bundels kunt wijzigen is het niet mogelijk om overgebleven belminuten/sms'jes of MB's mee te nemen naar de volgende maand. Mochten je bundels te groot zijn dan kan je er eventueel voor kiezen om een bundelwijziging te doen en je bundels te verlagen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.