Beantwoord
4G doet het niet en contacten bellen als onbekend
Hallo,
ik heb sinds gisteren mijn bundel gewijzigd en dit is vandaag in gegaan. Nu loop ik tegen het probleem aan dat mijn 4G niet werkt, terwijl dit wel een deel van mijn bundel is. Ik heb al veel dingen opgezocht en uitgeprobeerd, maar helaas heeft niks geholpen. Hiernaast krijg ik telkens te zien dat ik door een onbekend nummer wordt gebeld, terwijl dit personen zijn uit mijn contacten, die geen 'onbekend' instellingen aan hebben staan. Voordat mijn bundel gewijzigd was, had ik nergens problemen mee.
Ik hoop dat iemamd mij kan helpen.
Mvg,
Ezra
ik heb sinds gisteren mijn bundel gewijzigd en dit is vandaag in gegaan. Nu loop ik tegen het probleem aan dat mijn 4G niet werkt, terwijl dit wel een deel van mijn bundel is. Ik heb al veel dingen opgezocht en uitgeprobeerd, maar helaas heeft niks geholpen. Hiernaast krijg ik telkens te zien dat ik door een onbekend nummer wordt gebeld, terwijl dit personen zijn uit mijn contacten, die geen 'onbekend' instellingen aan hebben staan. Voordat mijn bundel gewijzigd was, had ik nergens problemen mee.
Ik hoop dat iemamd mij kan helpen.
Mvg,
Ezra
Beste antwoord door Merve
Hoi Ezra,
Ik zie in mijn systeem dat je een verlenging hebt aangevraagd. Dit is geen bundelwijziging. De verlenging zal 17 mei ingaan. Wel vreemd dat je hierdoor problemen ervaart met het internet en gebeld worden. Om het probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen heb ik dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Verder heb ik zelf een reset geplaatst op het netwerk wat betreft het anoniem gebeld worden. Ik adviseer je om het toestel uit en aan te zetten. Zo wordt het doorgevoerd naar jouw simkaart. Ik hoor graag van je of het gebeld worden in ieder geval hiermee is opgelost.
Bekijk origineelIk zie in mijn systeem dat je een verlenging hebt aangevraagd. Dit is geen bundelwijziging. De verlenging zal 17 mei ingaan. Wel vreemd dat je hierdoor problemen ervaart met het internet en gebeld worden. Om het probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen heb ik dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Verder heb ik zelf een reset geplaatst op het netwerk wat betreft het anoniem gebeld worden. Ik adviseer je om het toestel uit en aan te zetten. Zo wordt het doorgevoerd naar jouw simkaart. Ik hoor graag van je of het gebeld worden in ieder geval hiermee is opgelost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.