Skip to main content
Beantwoord

Gesprek valt regelmatig weg

  • 21 maart 2020
  • 6 reacties
  • 739 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik zit nu een tijdje bij Ben maar tijdens een gesprek valt hij af en toe weg. Ik mis hierdoor soms een gedeelte van het gesprek. Dit is zowel thuis als op mijn werk. Toch onhandig tijdens de coronacrisis.

 

Mijn moeder is sinds kort ook bij Ben en die ervaart hetzelfde problemen. We hebben beide een IPhone.

 

Helaas heeft het herstarten van de telefoon geen effect. Kun jullie iets voor mij doen?

Beste antwoord door Romy

Hi Piet. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!

Bekijk origineel

6 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 23 maart 2020

Hi Jesse! Ahh, dat is zeker onhandig in deze tijd :frowning2:  Kan je deze stappen eens volgen en mij de uitkomst laten weten? 


  • Ben ontwaakt
  • 1 reactie
  • 27 maart 2020

Zelfde probleem. Sinds gisteren valt gesprek voortdurend weg op mijn iPhone 6.

ik dacht het op te lossen door een nieuwe telefoon te bestellen. Gisteren een iPhone 7 besteld en zojuist geinstalleerd

 maar exact hetzelfde probleem. Ik belde jullie helpdesk, maar heb maar een paar flarden van het welkomstbericht gehoord.

Ben gebruikt het netwerk van T-Mobile.
Komen wij (Ben) daar misschien op de tweede plaats, dus als het druk is, dat we dan geen bereik hebben?

heb op de storingkaart gekeken, maar daar is niets te zien.

graag een oplossing, Piet


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 30 maart 2020

Hi Piet. Bedankt voor jouw berichtje! Leuk dat je een nieuw toestel hebt, veel plezier er mee. Ik ga je verder helpen met jouw probleem. Je hoeft je geen zorgen te maken dat je vanuit het Ben netwerk op de tweede plaats komt. Jij hebt net zoveel bereik als een T-Mobile gebruiker, 100%. Het probleem kan echter aan iets anders liggen. Heb je hier overal last van of bijvoorbeeld enkel thuis?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2020

Hi Piet. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 5 reacties
  • 5 april 2020

Hey Romy,

 

Helaas is na de stappen het probleem bij ons nog steeds aanwezig!


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 6 april 2020

Hi Jesse, bedankt voor jouw terugkoppeling en wat onhandig dat dit niet lijkt te werken. Zou je voor mij via onze dekkingskaart jouw thuislocatie kunnen invoeren en een klacht invullen? Dan kun je later ook aangeven dat je dit ook bij je werk ervaart, maar op deze manier komt jouw probleem terecht bij mijn collega's van de technische dienst en kunnen zij jou verder helpen! Sorry voor dit ongemak.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen