Skip to main content
Sticky

[Info] Ik kan nergens bellen of gebeld worden. Wat kan ik doen?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties

 

Kun je niet bellen of gebeld worden? In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen:

 

Stap 1: Mogelijk heb je je gebruikslimiet behaald. Hierdoor kun je niet bellen. In de e-mail die ik naar je heb gestuurd staat ook uitgelegd wat je kunt doen om deze blokkade weer te verwijderen.

 

Stap 2: Controleer de algemene netwerkinstellingen in je mobiele telefoon. Daarnaast geef ik in dit stappenplan nog een aantal handige tips om het probleem op te lossen.

 

Stap 3: Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is:

 

· Is er een storing of worden er werkzaamheden uitgevoerd? Dan wordt in de meeste gevallen vermeld wanneer het probleem is verholpen.

· Is de dekking niet optimaal? Lees hier verder.

 

Lossen de bovenstaande stappen het probleem niet op? Neem dan contact op met mijn klantenservice.

 

 

  • Ben ontwaakt
  • 2 reacties
  • 16 juli 2019
Hallo,

Ik ben alle drie de stappen afgegaan, maar ik kan nog steeds niet gebeld worden. Ik krijg hier ook geen melding van en de ander krijgt direct mijn voicemail. Het kan niet aan mij telefoon liggen, met een andere simkaart doet hij het wel, en bij mijn vorige telefoon deed dit probleem zich ook soms voor. Waar kan dit wel aan liggen en hoe kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt!

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 16 juli 2019
Hi gvosch! Wat onhandig dat je nog steeds niet gebeld kunt worden. Kun je mij de laatste 2 cijfers van het mobiele nummer doorgeven? Dan stuur ik je meteen een nieuwe simkaart op. Ik vermoed namelijk dat de simkaart is beschadigd omdat je aangeeft dat een ander simkaart wel werkt in jouw toestel.

  • Ben ontwaakt
  • 2 reacties
  • 16 juli 2019
Dankjewel Merve!

Mijn nummer eindigt op 05.

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 17 juli 2019
Graag gedaan! Ik stuur je vandaag nog een nieuwe simkaart op. Je zult de simkaart binnen enkele werkdagen ontvangen. Ik hoop dat het hiermee werkt. Houdt er wel rekening mee dat je de simkaart nog moet activeren. Mocht het met een nieuwe simkaart ook niet werken kun je mij altijd nog een bericht sturen. Ik wens je voor nu een hele mooie dag.

  • Ben op dreef
  • 5 reacties
  • 30 december 2019

Beste Merve,

Ik heb sinds afgelopen maandag BEN en heb dit probleem ook. En als het een keertje lukt om te bellen dan verbreekt m’n verbinding na max. 1 minuut???

Zou dit ook aan de simkrt. liggen?

Alvast bedankt voor jouw reactie


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 31 december 2019

Hi! Ai, dat is niet handig. Heb je jouw toestel al eens herstart?


  • Ben op dreef
  • 5 reacties
  • 2 januari 2020

yep, heb vanalles en nog wat geprobeerd.

Ook vreemd dat op het moment ik bel spring de 4G naar 3G en bij ophangen weer naar 4G?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 3 januari 2020

Ik heb jouw simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is! Dat je overschakelt naar 3G wanneer je belt is overigens normaal! Je belt altijd op 3G verbinding, (nog) geen 4G verbinding. 


  • Ben op dreef
  • 5 reacties
  • 3 januari 2020

Hallo Romy,

Doe ik!

Alvast bedankt voor jouw hulp.


  • Ben op dreef
  • 5 reacties
  • 3 januari 2020

helaas nog steeds dezelfde problemen.

vanaf mijn iphone naar vast nummer gebeld maar gebeurd niks.

vanaf vast nummer naar mn iphone gebeld en gaat over en als ik opneem hoor ik niks en tegelijkertijd gaat hij nog steeds over op de vast telefoon.


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 3 januari 2020

Hi! Bedankt voor de snelle terugkoppeling. Wat ontzettend onhandig dat je met dit probleem te maken hebt! Heb je dit op alle locaties of bijvoorbeeld enkel thuis? Zou je eens in de instellingen van het toestel jouw netwerk handmatig willen selecteren? Laat me even weten of dit gelukt is! 


  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 17 september 2022

Goedemorgen,

ik heb al enkele dagen geen service en zegt mijn telefoon dat er geen simkaart in zit (die er wel in zit) alle bovenstaande stappen uitgevoerd en het doet het nog steeds niet. Er kan njet gebeld worden of naar mij gebeld. WiFi doet het wel. Dus er is alleen geen mobielenetwerk aanwezig. 
 

hoe nu verder?

 

 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 17 september 2022

Hoi @Kimro! Ik help je graag verder via dit topic. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen