Skip to main content

Nieuw abonnement (nog binnen mogelijkheid te annuleren). 4G blijkt niet te werken, terwijl simkaart van andere provider probleemloos 4G haalt. 

Wat te doen?

Hoi @Vogel! Allereerst welkom bij Ben. Wel jammer dat je problemen ervaart met 4G. Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan kijk ik het graag voor je na.


Bedankt voor het doorgeven van de gegevens! Ik zie dat alle instellingen aan ons kant goed staan, alsnog heb ik hier een reset op geplaatst. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt.


Ja hoor het probleem is opgelost. Ik had nog een optie over het hoofd gezien: Netwerkinstellingen/Voorkeursnetwerk stond nog op 3 G. Excuses voor het extra werk. En veel dank!


Hoi @Vogel! Graag gedaan hoor. Superfijn om te lezen dat het is gelukt. Ik wens je een fijn weekend toe:blush:


Reageer