Skip to main content
Beantwoord

foutcode 404

  • 2 mei 2022
  • 3 reacties
  • 235 keer bekeken

juliejanssen66

De app werkt niet. Ik kan mijn mb’s niet meer zien. De app crasht en laad mijn gegevens niet meer. Dit gebeurt sinds ik een nieuw abonnement heb. Ongeveer 1-2 weken. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Shaira

Hi @juliejanssen66,

Wat onhandig zeg! Ik wil je vragen de app in zijn geheel te verwijderen en opnieuw te downloaden vanuit de App store.

Laat je even weten of dit heeft geholpen?

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • Antwoord
  • 3 mei 2022

Hi @juliejanssen66,

Wat onhandig zeg! Ik wil je vragen de app in zijn geheel te verwijderen en opnieuw te downloaden vanuit de App store.

Laat je even weten of dit heeft geholpen?


juliejanssen66

Heb ik al 2 keer gedaan. Als ik inlog staat er “%get-customer-
details
contacts/records/0/
first name% %get-
customer-details
contacts/
records/O/prefix% %get-
customer-details
contacts/
records/O/last name%” als mijn naam.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • 3 mei 2022

Hmm dat is vreemd zeg, wellicht gebruik je dan de verkeerde gebruikersnaam om in te loggen.

Zou je mij in een privébericht je naam, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen