Beantwoord
Nieuwe abonnementen/niet afgelopen
Hallo iedereen,
Ik zag 2 weken geleden dat ik een nieuwe telefoon uit kon kiezen. Maar mijn telefoon+sim only loopt tot augustus. Kan ik nu een telefoon uit kiezen en dat pas in augustus de abonnement start?
Ik zag 2 weken geleden dat ik een nieuwe telefoon uit kon kiezen. Maar mijn telefoon+sim only loopt tot augustus. Kan ik nu een telefoon uit kiezen en dat pas in augustus de abonnement start?
Beste antwoord door Merve
Hi Sjoerd158,
Superleuk dat je een nieuwe telefoon mag uitkiezen. Ben maakt het je mogelijk om 4 maanden voor je einddatum al te kunnen verlengen. Dit betekent alleen niet dat het ook meteen ingaat. De verlenging zal ingaan zodra je huidige abonnement afloopt. Mocht je verder nog vragen hebben sta ik altijd voor je klaar!
Bekijk origineelSuperleuk dat je een nieuwe telefoon mag uitkiezen. Ben maakt het je mogelijk om 4 maanden voor je einddatum al te kunnen verlengen. Dit betekent alleen niet dat het ook meteen ingaat. De verlenging zal ingaan zodra je huidige abonnement afloopt. Mocht je verder nog vragen hebben sta ik altijd voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.