Bellen met instanties of familie is onmogelijk vanuit mijn woning. Ik moet altijd naar buiten Met een oplossing komen jullie ook niet. Ik wil echt niet meer nog 1,5 jaar betalen voor diensten die ik niet kan gebruiken. En ik ben hier onderhand al ruim een half jaar mee bezig...... het is erg vermoeiend.
Beantwoord
Geen bereik / klacht
Ik heb al een half jaar geen bereik in mijn eigen huis. Al ruim een half jaar bezig en jullie zeggen dat het prima moet zijn. Zendmast is zeer dichtbij, al 3x dekkingkaart ingevuld. Visite met t- mobile heeft ook geen bereik in ons huis. Dus het ligt wel degelijk aan jullie. Nu krijg ik een antwoord met dat ik het er maar mee moet doen of moet afkopen. Maar het is niet mijn fout. En ik ben in mijn eigen huis onbereikbaar.
Bellen met instanties of familie is onmogelijk vanuit mijn woning. Ik moet altijd naar buiten Met een oplossing komen jullie ook niet. Ik wil echt niet meer nog 1,5 jaar betalen voor diensten die ik niet kan gebruiken. En ik ben hier onderhand al ruim een half jaar mee bezig...... het is erg vermoeiend.
Beste antwoord door Merve
Hi Valerie,
Slecht bereik is natuurlijk niet te doen. Als het een netwerk gerelateerde probleem zou zijn zou dit ook uit de dekkingskaart blijken. Ik snap dat je hierdoor het abonnement wilt opzeggen. Echter kan ik hier geen uitzondering op maken. Je geeft aan dat je het alleen in je woning ervaart. Dan vermoed ik dat dit wellicht door de isolatie komt. Ik woon zelf in een eengezinswoning waar ik ook minder bereik heb in de woonkamer. Het kan soms wel vermoeiend zijn zoals jij het ook aangeeft maar ik probeer dan bijvoorbeeld merendeels gebruik te maken van Wifi.
Bekijk origineelSlecht bereik is natuurlijk niet te doen. Als het een netwerk gerelateerde probleem zou zijn zou dit ook uit de dekkingskaart blijken. Ik snap dat je hierdoor het abonnement wilt opzeggen. Echter kan ik hier geen uitzondering op maken. Je geeft aan dat je het alleen in je woning ervaart. Dan vermoed ik dat dit wellicht door de isolatie komt. Ik woon zelf in een eengezinswoning waar ik ook minder bereik heb in de woonkamer. Het kan soms wel vermoeiend zijn zoals jij het ook aangeeft maar ik probeer dan bijvoorbeeld merendeels gebruik te maken van Wifi.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.