Beantwoord
085 nummer
Ik kan mijn eigen 085 nummer niet bereiken. Ik krijg de melding "Het nummer dat u belt wordt nu niet beantwoord!"
Volgens de klantenservice ondersteund BEN het bellen naar 085 nummers niet meer, wijziging in beleid.
Klopt dat? Ik kan het me nl. bijna niet voorstellen omdat er steeds meer voip 085 nummers bijkomen.
bvd
Fons
Volgens de klantenservice ondersteund BEN het bellen naar 085 nummers niet meer, wijziging in beleid.
Klopt dat? Ik kan het me nl. bijna niet voorstellen omdat er steeds meer voip 085 nummers bijkomen.
bvd
Fons
Beste antwoord door ikBenH
zelf onlangs nog gebeld naar een 085 nummer via ben, duurt soms even voordat de doorschakeling naar viop plaats vond.
085 valt binnen je bundel, maar als je onbeperkt bellen hebt kan ik me ook voorstellen dat ben nu FUP heeft ingesteld voor het maximale aantal minuten, maar dan zou je toch via buitenbundelkosten gewoon verder kunnen bellen, tenzij je een drempel hebt ingesteld?
Bekijk origineel085 valt binnen je bundel, maar als je onbeperkt bellen hebt kan ik me ook voorstellen dat ben nu FUP heeft ingesteld voor het maximale aantal minuten, maar dan zou je toch via buitenbundelkosten gewoon verder kunnen bellen, tenzij je een drempel hebt ingesteld?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.