Skip to main content
Beantwoord

Rampzalige toestand met betrekking tot één extra abonnement afsluiten

• 20 januari 2025
  • 5 reacties
  • 20 keer bekeken

Geert van Dijk

Heb al JAREN een abonnement voor mijn vrouw, wilde een tweede abo afsluten voor mijn broer.
Ondanks dat er al jaren probleemloos incassos werden gedaan - wordt je verplicht thuis te zijn voor het afleveren van een SIMkaart van een abo van 8 euro per maand… KOM OP ZEG
 als ik kwaad in de zin zou hebben dan kunnen jullie toch automatisch het telefoon- en dataverkeer stoppen?

groeten,
Geert van Dijk

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Geert van Dijk  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Ik heb deze vraag al beantwoord via het andere topic. Een hele fijne avond gewenst.

Bekijk origineel

5 reacties

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hoi ​@Geert van Dijk  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Ik heb deze vraag al beantwoord via het andere topic. Een hele fijne avond gewenst.

Geert van Dijk
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 18 reacties
  • 28 januari 2025

en dan hebben we het nog niet eens over het overschrijven van het verkeerde nummer - en daarbij aangeven dat het NIET meer teruggedraaid kan worden!

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • 29 januari 2025

Goedemiddag ​@Geert van Dijk  Bedankt voor jouw bericht. Jij hebt per ongeluk op het verkeerde 06-nummer nummerbehoud aangevraagd. Kan gebeuren natuurlijk, echter kunnen wij dit achteraf niet meer terugdraaien, sorry!  Je kan wel de simkaarten wisselen om het zo op te lossen. Ik heb jou hier overigens al vaker antwoord op gegeven, zie al jouw andere topics hierover. Zie dit topic over nummerbehoud aanvragen op het verkeerde nummer

Geert van Dijk
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 18 reacties
  • 29 januari 2025

het zal allemaal wel. Maar dir gebeurt met enige regelmaat bij u, daarom stel ik voor dat u op zn minst de tekst van de bevestigingen gaat aanpassen zodat er een EENDUIDIG verhaal staat - zodat mensen in de toekomst deze fout? ook  niet gaan maken.

Gaan jullie dit doen?
Gr geert van Dijk

en dat u dat oude nummer niet kunt terugzetten… geloof ik niet helemaal. Oude nummers moeten immers wettelijk verplicht in quarantaine…. 

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • 29 januari 2025

Hartelijk dank voor jouw feedback, ik zet het door! Fijne dag gewenst ​@Geert van Dijk 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen