Skip to main content
Beantwoord

vraag over onderdeel tmobile Ben.nl

• 11 juli 2022
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Tphummer

hallo ik weet dat ben.nl t-mobile is op mijn telefoon zie ik het startscherm t-mobile staan,hoe krijg ik dat er af ?

ik zie ook een muziek programma deezer staan hebben de klanten van Ben.nl ook daar recht op het zal wel niet maar vandaar de 2 vragen.

mvg freerk

Beste antwoord door Merve

Goedemiddag Freerk! Leuk dat je er bent. Ik begrijp uit jouw bericht dat je klant bent geworden bij Ben. Jouw mobiele telefoon wordt in principe altijd automatisch aangemeld voor gebruik op het mobiele netwerk. Mocht dit niet gebeurd zijn of ervaar je problemen, dan kun je dit gelukkig ook altijd handmatig doorvoeren. Wat betreft deezer hebben we daar geen actie voor. Dat is volgens mij alleen bij T-Mobile.

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • 11 juli 2022

Goedemiddag Freerk! Leuk dat je er bent. Ik begrijp uit jouw bericht dat je klant bent geworden bij Ben. Jouw mobiele telefoon wordt in principe altijd automatisch aangemeld voor gebruik op het mobiele netwerk. Mocht dit niet gebeurd zijn of ervaar je problemen, dan kun je dit gelukkig ook altijd handmatig doorvoeren. Wat betreft deezer hebben we daar geen actie voor. Dat is volgens mij alleen bij T-Mobile.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen