hallo ik weet dat ben.nl t-mobile is op mijn telefoon zie ik het startscherm t-mobile staan,hoe krijg ik dat er af ?
ik zie ook een muziek programma deezer staan hebben de klanten van Ben.nl ook daar recht op het zal wel niet maar vandaar de 2 vragen.
mvg freerk
Beste antwoord door Merve
Goedemiddag Freerk! Leuk dat je er bent. Ik begrijp uit jouw bericht dat je klant bent geworden bij Ben. Jouw mobiele telefoon wordt in principe altijd automatisch aangemeld voor gebruik op het mobiele netwerk. Mocht dit niet gebeurd zijn of ervaar je problemen, dan kun je dit gelukkig ook altijd handmatig doorvoeren. Wat betreft deezer hebben we daar geen actie voor. Dat is volgens mij alleen bij T-Mobile.
Goedemiddag Freerk! Leuk dat je er bent. Ik begrijp uit jouw bericht dat je klant bent geworden bij Ben. Jouw mobiele telefoon wordt in principe altijd automatisch aangemeld voor gebruik op het mobiele netwerk. Mocht dit niet gebeurd zijn of ervaar je problemen, dan kun je dit gelukkig ook altijd handmatig doorvoeren. Wat betreft deezer hebben we daar geen actie voor. Dat is volgens mij alleen bij T-Mobile.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.