Hoi, sinds gistermiddag heb ik geen netwerk service. Ik kan niet bellen of mobiel internetten. Ik kan wel gebeld worden. Ik kan heb de telefoon al opnieuw opgestart, simkaart gecontroleerd etc.
Is er een storing? De facturen zijn ook netjes betaald.
Groeten Marco
Ik heb met de klantenservice gebeld, maar die kwam er ook niet uit. Uiteindelijk moest ik online een formulier invullen zodat de technische dienst aan de slag kon.
Na een dag of drie deed alles het weer.
Wel een beetje omslachtig en jammer dat ik niet even een berichtje van de technische dienst/klantenservice heb gehad.
Maar goed, alles werkt weer zoals het hoort 😊
Ik kan me voorstellen dat het fijn is om terugkoppeling van mijn collega's te krijgen. Ik heb gezien dat ze jou inmiddels een e-mail hebben verstuurd. Toen je jouw bericht schreef waren zij nog niet klaar met jouw dekkingsklacht. Daarom had je nog geen bericht gehad.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.