Skip to main content
Beantwoord

Heraansluiting

• 1 maart 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Hallo. Ik had een factuur niet op tijd betaald en ben daarom geblokkeerd  voor bellen en gebruik mobiel internet.  Nu heb ik de 25e betaald. Ik kan nu weer bellen maar heb nog geen mobiel internet.  Hoe kan dit.

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Harrieke   Bedankt voor het openen van dit topic. Fijn dat de factuur betaald is! Heb je betaald via iDeal? Dan is de blokkade er direct af. Heb jij het openstaande bedrag zelf overgemaakt? Houd dan rekening met een verwerkingstijd van drie werkdagen. Zit jij met vragen? Bericht mij via 0900 0401405 of via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact 

Bekijk origineel

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Hoi ​@Harrieke   Bedankt voor het openen van dit topic. Fijn dat de factuur betaald is! Heb je betaald via iDeal? Dan is de blokkade er direct af. Heb jij het openstaande bedrag zelf overgemaakt? Houd dan rekening met een verwerkingstijd van drie werkdagen. Zit jij met vragen? Bericht mij via 0900 0401405 of via de Chat/Messenger op www.ben.nl/service/contact 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen