Beantwoord

Onbereikbaar

  • 28 October 2021
  • 5 reacties
  • 211 keer bekeken

Ik ben voor sommige mensen ‘niet bereikbaar’; niet voor iedereen maar steeds dezelfde mensen kunnen mij niet bellen en krijgen niet-bereikbaar-melding. Ik ontvang daarna ook geen ‘gemiste oproepen’!!

icon

Beste antwoord door Shaira 11 November 2021, 08:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Henk! Wat onhandig dat je voor sommige mensen niet bereikbaar bent. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je graag verder helpen. Zijn deze mensen toevallig van dezelfde provider? 

Hallo Merve,

Dat kan ik niet (meer) herleiden. Ik heb de laatste maanden meerdere malen achteraf de mensen gesproken die zieden dat mijn nummer niet bereikbaar was (zelfde melding van verschillende personen).  Ik heb ook geen melding gezien van ‘gemiste oproepen’!! Heel vreemd uds

Reputatie 2
Badge +1

Hi @henkvanhooff, ik neem het even over van mijn collega!

Mocht je nog meer recente voorbeelden kunnen ontvangen ontvang ik dit graag van je.

Minimaal 3 voorbeelden met tijd datum en melding welke degene die je probeert te bereiken ontvangt. Ook is het fijn als je weet vanuit welke provider zij bellen.

Daarnaast wil ik je vragen de stappen op te volgen in jouw toestel zoals aangegeven in dit artikel.

Dag Sharia,

probleem opgelost via collega’s Marchand en Evelien! Bedankt!!!

Reputatie 2
Badge +1

@henkvanhooff Wat fijn dat het opgelost is!

Bedankt voor de update en een prettige dag verder toegewenst. 

Reageer