Skip to main content
Beantwoord

Mobiel internet 4G werkt niet

  • 16 februari 2019
  • 6 reacties
  • 942 keer bekeken

Hallo Allemaal,

Opeens werkt mijn 4G internet niet meer, zover ik weet is er niets veranderd. Mijn telefoon is een Samsung J5. Wifi werkt nog wel. Ik heb alle stappen doorlopen die ik bij soortgelijke vragen heb zien staan (aan en uit, 3G werkt ook niet, software gecontroleerd, internetinstellingen, andere maar precies dezelfde telefoon (werkt wel daarop)) maar helaas. Mij valt op dat mijn netwerkoperator Ben is, maar toegangspunt van T-mobile. Ik heb Ben toegevoegd maar dat hielp ook niet en bij terugzetten naar de standaardinstellingen krijg ik weer het toegangspunt van T-mobile.

Iemand nog suggesties hoe ik 4G weer werkend krijg?

Alvast bedankt!
Lotte

Beste antwoord door Lotte_B

Toevallig zelf de oplossing gevonden. Open internet via uw mobiele netwerk stond uit. Deze staat onder Verbindingen --> Gegevensgebruik --> Mobiel. Na aanzetten deed 4G het weer.
Bekijk origineel

6 reacties

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 16 februari 2019
Toevallig zelf de oplossing gevonden. Open internet via uw mobiele netwerk stond uit. Deze staat onder Verbindingen --> Gegevensgebruik --> Mobiel. Na aanzetten deed 4G het weer.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 18 februari 2019
Hi Lotte. Niet leuk dat je geen internet lijkt te hebben! Wel fijn dat je zelf je oplossing gevonden hebt. Ik wens je nog een fijne dag toe. 🙂

Ik heb hetzelfde probleem als Lotte. Ik heb een samsung galaxy j6+. De oplossing van Lotte is voor mij geen oplossing. Ik heb geen 4g(of 3g) Alleen een H. Alle aangeboden oplossingen uitgeprobeerd, telefoon uit en aangezet. Simcard is van januari 2019. Hoe kan ik dit oplossen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 6 mei 2019
Hi Sandra. Ik heb jouw vraag al beantwoord in dit topic. 🙂

Liane Slottje-Mulder

OOk bij mij het zelfde euvel….Bij mijn A53 samsung, uitgeprobeerd wat hier boven staan maar niets lijkt te werken….


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • 10 oktober 2023

Hi @Liane Slottje-Mulder, wat vervelend!
Ik zie dat je de laatste dagen wel gebruik hebt kunnen maken van je mobiele data.

Contoleer even ahv dit artikel of je instellingen goed staan. 

Ik hoor graag of je problemen nu verholpen zijn. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen