Contract verlengd en aangepast van 2gig naar 5gig. Zelfde toestel gehouden (motorola G7).
Op moment van verlenging ging de 4g weg en werd H. Hoef nu niet bang te zijn dat ik over de 5gig heen ga... 😕
Graag een oplossing!
Contract verlengd en aangepast van 2gig naar 5gig. Zelfde toestel gehouden (motorola G7).
Op moment van verlenging ging de 4g weg en werd H. Hoef nu niet bang te zijn dat ik over de 5gig heen ga... 😕
Graag een oplossing!
Beste antwoord door Romy
Hi Casper. Haha jeetje, fijn dat je het geprobeerd hebt, ik mag hopen dat je uiteindelijk nog welkom was in bed! Ik heb je kosteloos een simkaart verstuurd. Deze kun je na ontvangst activeren via jouw Ik-Ben omgeving. Dan kijken we even of dit het probleem zal oplossen, mocht dit geen verschil bieden kun je hieronder een berichtje achterlaten dan zal ik mijn collega’s van de technische dienst ernaar laten kijken. Dan kijk ik daarna even of ik nog wat voor je kan betekenen wat betreft een compensatie. Sorry voor het ongemak!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.