Skip to main content
Beantwoord

Problemen met 4G

  • 22 januari 2020
  • 4 reacties
  • 334 keer bekeken

Nieuw abonnement (nog binnen mogelijkheid te annuleren). 4G blijkt niet te werken, terwijl simkaart van andere provider probleemloos 4G haalt. 

Wat te doen?

Beste antwoord door Merve

Bedankt voor het doorgeven van de gegevens! Ik zie dat alle instellingen aan ons kant goed staan, alsnog heb ik hier een reset op geplaatst. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt.

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 22 januari 2020

Hoi @Vogel! Allereerst welkom bij Ben. Wel jammer dat je problemen ervaart met 4G. Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan kijk ik het graag voor je na.


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 23 januari 2020

Bedankt voor het doorgeven van de gegevens! Ik zie dat alle instellingen aan ons kant goed staan, alsnog heb ik hier een reset op geplaatst. Je zou zelf alleen nog je toestel opnieuw moeten herstarten. Ik hoor graag van je of het heeft gewerkt.


  • Ben op dreef
  • 23 januari 2020

Ja hoor het probleem is opgelost. Ik had nog een optie over het hoofd gezien: Netwerkinstellingen/Voorkeursnetwerk stond nog op 3 G. Excuses voor het extra werk. En veel dank!


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 24 januari 2020

Hoi @Vogel! Graag gedaan hoor. Superfijn om te lezen dat het is gelukt. Ik wens je een fijn weekend toe:blush:


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen