Skip to main content
Beantwoord

buiten bundel

• 30 maart 2020
  • 4 reacties
  • 371 keer bekeken

Waarom sms van Ben dat ik buiten mijn bundel bel/sms, terwijl ik onbeperkt bellen/sms in abonnement heb?

Beste antwoord door Romy

Hi H.henskens. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!

Bekijk origineel

4 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 31 maart 2020

Hi H.henskens. Goed dat je even contact opneemt, ik zie geen buiten de bundel kosten terug en ook geen buiten de bundel SMS in het systeem. Gaat dit om het nummer wat eindigt op 15?

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 31 maart 2020

Nee gaat om t nr dat eindigt op 62

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 31 maart 2020

Ah, ik zie dat je niet bent ingelogd voor dat account. Hierom kan ik de gegevens niet bekijken. Kun je me in een privé bericht het volledige telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken? Dit kun je doen door op de link ‘privé bericht' te klikken.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 1 april 2020

Hi H.henskens. Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem opgelost is. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een bericht achter!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen