Skip to main content
Beantwoord

Geen 4G na verlenging abonnement.

  • 1 oktober 2021
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Hallo,

ik heb mijn abonnement een tijdje geleden verlengd. Deze is vandaag ingegaan, maar mijn mobiel internet (3G als 4G) doet het sinds vandaag niet meer. Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon geprobeerd, daarop werkt mobiel internet ook niet. Ik heb mijn telefoon ook al meerdere malen opnieuw opgestart, maar zonder resultaat. 

Kan iemand mij verder helpen"?

Groetjes, Britt.

Beste antwoord door Merve

Hi Britt! Wat onhandig dat je geen 4G verbinding had nadat de verlenging was ingegaan. Ik zie dat mijn collega jou heeft verder geholpen via de chat. Heb je nog mijn hulp nodig?

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • 5 oktober 2021

Hi Britt! Wat onhandig dat je geen 4G verbinding had nadat de verlenging was ingegaan. Ik zie dat mijn collega jou heeft verder geholpen via de chat. Heb je nog mijn hulp nodig?


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen