Skip to main content
Beantwoord

inkomende oproepen onbekend


Susan Reniers-Hendriks

Hallo. Sinds gisteren zijn ineens alle inkomende oproepen onbekend, ook als de bellen gewoon in mijn contactenlijst staat. Ik heb niks veranderd in mijn instellingen, mijn telefoon al een keer opnieuw opgestart en de laatste update is uitgevoerd. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord door Merve

Hoi Susan! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb het voor je opgelost door de instellingen te resetten. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of dit heeft gewerkt. 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 13 juni 2022

Hoi @Susan Reniers-Hendriks! Leuk dat je er bent. Minder leuk dat alle bellers onbekend worden getoond. Ik wil dit graag voor je oplossen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 14 juni 2022

Hoi Susan! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb het voor je opgelost door de instellingen te resetten. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of dit heeft gewerkt. 


Susan Reniers-Hendriks

Ik kan weer zien wie me belt. Dank je wel voor het regelen!


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 15 juni 2022

Hoi Susan! Wat fijn dat het is gelukt🤗 Ik wens je een mooie dag toe.


Ilona Koot
  • Ben op dreef
  • 15 juli 2022

Goedenavond bij mij zijn mijn inkomende gesprekken ineens ook onbekend

 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 18 juli 2022

Hoi Ilona! Wat onhandig ook. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan los ik het graag voor je op.


Ilona Koot
  • Ben op dreef
  • 19 juli 2022

Ik nu twee keer mijn gegevens gestuurd maar niks gehoord?


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 20 juli 2022

Hoi @Ilona Koot! Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik heb de situatie voor je opgelost😊 Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten.  

Via de community is mijn reactietijd ongeveer 1 werkdag. Daarom wordt je niet zo snel geholpen. Als je snel geholpen wilt worden, adviseer ik je om in de toekomst contact op te nemen met de telefonische klantenservice.


Ilona Koot
  • Ben op dreef
  • 20 juli 2022

Ik dacht dat mijn gegevens niet door gekomen waren, daarom reageerde ik hier. Het is opgelost bedankt 👍🏻


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 20 juli 2022

Oh geeft niet! Fijn dat het is opgelost. Ik wens je een mooie dag😊


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen