Skip to main content
Beantwoord

internet buitenland vast op e kwaliteit

  • 21 juli 2022
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik zit momenteel in het buitenland en mijn internet kwaliteit word niet beter dan “E” kwaliteit. 
Ik heb je ergens anders gelezen dat het door wat “mobile data” instelling verholpen kan worden. Zoals het veranderen van de APN naar: “Internet.ben“. 
helaas hebben deze stappen mij niet geholpen.

Ik vroeg mij af of ik zelf mijn Simkaart kan resetten of dat iemand anders dat voor mij kan doen?

 

Beste antwoord door Shaira

Wat onhandig zeg @Caspercrose 

Ik help je graag verder, mocht dit nog altijd een probleem zijn. 

Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 22 juli 2022

Hoi @Caspercrose! Ik snap dat je sneller internet wilt. Heb je al op www.ben.nl/buitenland gekeken welke netwerk wel 4G ondersteund? Wellicht is 4G niet beschikbaar voor het netwerk waarmee je daar bent verbonden.


Merve schreef:

Hoi @Caspercrose! Ik snap dat je sneller internet wilt. Heb je al op www.ben.nl/buitenland gekeken welke netwerk wel 4G ondersteund? Wellicht is 4G niet beschikbaar voor het netwerk waarmee je daar bent verbonden.

Beste @Merve 

Ik heb inderdaad gekeken en het netwerk waar ik op zit word ondersteund. Verder zitten mijn ouders op het zelfde netwerk(zij ook hebben een abonnement bij Ben) en zij hebben geen problemen met lagere netwerk snelheden(hebben wel 4G waar ik dus “E”/edge heb).

Groeten,

Casper


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 25 juli 2022

Wat onhandig zeg @Caspercrose 

Ik help je graag verder, mocht dit nog altijd een probleem zijn. 

Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

 


  • Ben nieuwsgierig
  • 25 februari 2023

Ik ervaar hetzelfde probleem ook al meer dan een jaar. Ik heb zogoed als alles in de iphone instellingen wat betreft mobiele netwerken aangepast en aangeraakt, elke tip die ik online kon vinden geprobeerd en ik ben afgelopen augustus ook nog in contact geweest met jullie klantenservice. Als gevolg hiervan heb ik een nieuwe simkaart ontvangen in de hoop dat dit het probleem zou verhelpen, maar dit was tevergeefs aangezien ik nu in Duitsland zit met een Edge-kwaliteit mobiel netwerk. Ik ben ten einde raad en zou het enorm waarderen als iemand een oplossing zou weten en mij zou kunnen helpen.


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 27 februari 2023

Goedemorgen @Finn987! Wat vervelend dat je hier ook problemen mee ervaart.Heb je ook al verschillende netwerken geprobeerd?


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen