Beantwoord
bundel wijzigen
In maart heb ik mijn bundel aangepast ivm vakantie buitenland. Ik wil het nu al enige tijd wijzigen naar het goedkoopste abonnement maar dat kan steeds niet. Steeds deze melding: Helaas! Op dit moment kun je je abonnement niet wijzigen.
Omdat ik het zelf niet kan doen verzoek ik je mijn bundel per direct aan te passen.
Omdat ik het zelf niet kan doen verzoek ik je mijn bundel per direct aan te passen.
Beste antwoord door Romy
Hi @martijn.cove ! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad via de chat en dat zij de bundel hebben gewijzigd. Heb je al eens jouw cookies en geschiedenis verwijderd? Mocht je het via de app proberen kun je dan eens kijken of het opnieuw downloaden van de app verschil maakt. Ik hoor graag van je! Voor nu wens ik je een fijn weekend.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.