Skip to main content
Beantwoord

geen netwerk

  • 3 december 2020
  • 1 reactie
  • 526 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement bij Ben, ik heb mijn vorige nummer behouden en het zou  geactiveerd worden. Maar als ik wil bellen komt er te staan dat ik niet ben aangemeld bij het netwerk. Mijn 4g doet het ook niet. Is inmiddels al meer dan een week geleden dat ik mijn  telefoon binnen heb maar kan hem dus niet gebruiken…... Wat moet ik nu doen?

Beste antwoord door Romy

Hoi Ray! Heb je jouw nummerbehoud verzoek al ingediend? Ik kijk even met je mee. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer versturen? 

Bekijk origineel

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 4 december 2020

Hoi Ray! Heb je jouw nummerbehoud verzoek al ingediend? Ik kijk even met je mee. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer versturen? 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen