Skip to main content
Beantwoord

Vroegtijdig verlengen

• 12 september 2018
  • 3 reacties
  • 421 keer bekeken

Omdat mijn interne geheugen niet toereikend is voor mij zou ik graag vroegtijdig een ander toestel willen.
Ik wil dan overstappen op de S7 van Samsung.

Beste antwoord door Wietske

Hoi Pc4Love,

Wat jammer dat jouw toestel je niet helemaal meer bevalt 😞 Daar hebben wij gelukkig een goede oplossing voor! Je kunt namelijk jouw abonnement vroegtijdig verlengen. Je betaalt dan wel in één keer het restbedrag aan toestelkrediet af. Hoe dat precies in z'n werk gaat en hoe je jouw abonnement vroegtijdig kunt verlengen lees je in dit topic.
Bekijk origineel

3 reacties

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • Antwoord
  • 12 september 2018
Hoi Pc4Love,

Wat jammer dat jouw toestel je niet helemaal meer bevalt 😞 Daar hebben wij gelukkig een goede oplossing voor! Je kunt namelijk jouw abonnement vroegtijdig verlengen. Je betaalt dan wel in één keer het restbedrag aan toestelkrediet af. Hoe dat precies in z'n werk gaat en hoe je jouw abonnement vroegtijdig kunt verlengen lees je in dit topic.

• 1 reactie
  • 28 januari 2019
Ik heb net telefonisch een vroegtijdige verlenging aangevraagd met nieuwe telefoon. Nu krijg ik een mail dat verlenging niet mogelijk is omdat mijn abonnement nog niet verlengd kan worden???
Daarom is het toch een vroegtijdige verlenging?

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 28 januari 2019
bergenberg schreef:
Ik heb net telefonisch een vroegtijdige verlenging aangevraagd met nieuwe telefoon. Nu krijg ik een mail dat verlenging niet mogelijk is omdat mijn abonnement nog niet verlengd kan worden???
Daarom is het toch een vroegtijdige verlenging?

Ik snap je verwarring bergenberg. Geen zorgen! Je kunt deze e-mail namelijk als niet verzonden beschouwen. Door een storing wordt deze e-mail namelijk standaard verzonden maar de bestelling loopt gewoon door zie ik.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen