Skip to main content
Beantwoord

Samsung A20e

  • 19 december 2019
  • 3 reacties
  • 561 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abbo verlengd met een nieuw toestel erbij: de Samsung A20e

Ik heb de telefoon nu een paar uurtjes in bezit, en ik vroeg me af of ik hem nog terug kan sturen en omruilen voor een ander model? Ik had voorheen altijd de Samsung A5 en die bevalt 100% beter.

Alvast bedankt voor de info,

R

 

 

Beste antwoord door Merve

Hoi! Wettelijk heb je 14 dagen bedenktijd. Je kunt dus inderdaad het toestel terugsturen. Hiervoor zou je wel eerst contact moeten opnemen met mijn klantenservice.

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2019

Hoi! Wettelijk heb je 14 dagen bedenktijd. Je kunt dus inderdaad het toestel terugsturen. Hiervoor zou je wel eerst contact moeten opnemen met mijn klantenservice.


  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 11 oktober 2021

 

Goedenavond, 

Ik wil de Samsung A20e  bestellen, maar kan dat via Ben.nl of moet ik een los toestel kopen.

Met vriendelijke groet, 

Marja Wanders


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • 12 oktober 2021

Hi @marjaw bedankt voor je berichtje.

Hier vind je ons aanbod van Samsung toestellen terug. Dit toetel hebben wij op het moment niet in het assortiment. Je zou, als je hiervoor in aanmerking komt, een abonnement kunnen afsluiten of verlengen via een van onze partner dealers. Natuurlijk is het altijd mogelijk een lost toestel aan te schaffen bij derden. 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen