Skip to main content
Sticky

Problemen met 5G

  • 13 november 2023
  • 2 reacties
  • 142 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Wil je ook graag gebruik maken van 5G maar werkt dit nog niet zo goed? Neem dan de volgende stappen door: 

  • Een mobiele telefoon geschikt voor 5G; op imei.info kan je het IMEI-nummer van de mobiele telefoon invoeren, er moet dan een groen vinkje staan bij GSM, HSDPA, LTE én 5G. Of zoek op toesteltype op gsmarena.com, bij “Network” moet dan 5G staan.
  • Staat 5G aan in het abonnement?
  • Staat de telefoon ingesteld op 5G?
  • Meest recente softwareversie op je mobiel
  • 5G dekking op de locatie 
  • Accubesparing moet uitstaan

Heb je alle stappen gevolgd maar nog steeds geen 5G verbinding? Laat dan gerust een berichtje achter. Ik help je graag verder💙

 

Toestelhulp openen in nieuw tabblad

mikedemunck
  • Ben nieuwsgierig
  • 14 december 2024

Hallo,

 

Ik heb sinds een week een abonnement bij Ben. Alles staat goed op mijn toestel (iPhone 16 Pro), maar ik heb nog nergens een 5G signaal opgepikt. 5G zou in mijn regio gewoon beschikbaar moeten zijn. Met mijn KPN sim werkt 5g prima.

Verbindingen lijken zowieso erg slecht te zijn op mijn Ben Sim, gesprekken worden vaak verbroken en de geluidskwaliteit is zeer matig (VoLTE lijkt niet te werken).

Wat kan hier aan gedaan worden, op deze manier is Ben vrijwel onbruikbaar.

Groet Mike


Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@mikedemunck  Dat is spijtig om te horen. Ik wil jou vragen om hier een melding van te maken op www.ben.nl/dekkingskaart  Dit kan via de knop  "Meld een probleem" Dan pakt ons technisch team het verder op voor jou. Sorry voor het ongemak! 🌷


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen