Skip to main content
Beantwoord

Bellen, internet, buitenland

  • 19 januari 2019
  • 5 reacties
  • 428 keer bekeken

Beste Ben,

Op dit moment rijd ik in duitsland richting Oostenrijk voor een week wintersport. Helaas is vanaf het moment (6 uur geleden) dat ik de grens over reed, mijn service niet meer bereikbaar. Ik heb mijn iPhone meerdere keren opnieuw opgestart, data roaming aan en uit gezet en via de Ben-app geprobeerd instellingen te veranderen: allemaal zonder resultaat. Ik kan handmatig geen netwerk vinden/kiezen. Kunnen jullie mij alsjeblieft verder helpen? Morgen en de rest van de week ga ik de piste op en dan is het erg fijn om te kunnen bellen, smsen of appen.

alvast bedankt!!

vriendelijke groeten, Merijn

Beste antwoord door Romy

Hi. Fijn om te horen dat je fijne dagen hebt gehad, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van jouw bundels. Ik ga je een e-mail versturen met wat extra stappen en jouw simkaart een kleine reset geven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Mocht dit niet hebben gewerkt kun je de stappen in de e-mail volgen. Sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

5 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 21 januari 2019
Hi Merijn. Leuk dat je op wintersport gaat! Minder leuk dat jouw verbinding je in de steek laat. Je geeft aan dat je al je netwerk instellingen hebt proberen te wijzigen. Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel uitproberen?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 21 januari 2019
Beste Romy,

Bedankt voor je reactie: de eerste twee dagen snowboarden (zonder bereik) zijn heel lekker!

Ik heb zojuist de simkaart uit mijn telefoon gehaald en in een andere iPhone gezet. Dan geeft deze nog steeds geen service aan / vindt geen netwerk of provider. Oftewel hetzelfde als in mijn eigen telefoon. Kun je me verder helpen met de volgende stap??

vriendelijke sneeuwgroeten!

Merijn

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2019
Hi. Fijn om te horen dat je fijne dagen hebt gehad, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van jouw bundels. Ik ga je een e-mail versturen met wat extra stappen en jouw simkaart een kleine reset geven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Mocht dit niet hebben gewerkt kun je de stappen in de e-mail volgen. Sorry voor het ongemak!

  • Ben nieuw
  • 1 reactie
  • 10 maart 2019
Ik heb hetzelfde probleem; jammer dat je hier niet voor iedereen opschrijft wat die extra stappen zijn voor een reset. Had mij en anderen mooi verder kunnen helpen.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 12 maart 2019
Hi Katja. Ja, daar heb je helemaal gelijk in! Je kunt dit topic bekijken voor de stappen.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen