Skip to main content
Beantwoord

kan niet inloggen Ben App.

  • 1 januari 2023
  • 5 reacties
  • 209 keer bekeken

Ik kan niet inloggen in de Ben App.

Heb al een paar keer contact gehad maar niks werkt. Ik heb een nieuw abbonoment bij Ben en wil graag de app gebruiken om mijn verbruik te zien maar ik kan niet inloggen. Ik krijg geen mail als ik een nieuw account aan wil maken. Heb ook een code gehad aan de tel van Ben maar werkt ook niet. Graag zou ik de app willen gebruiken. Alvast bedankt!

Beste antwoord door Fatima

Dankjewel! 😊

 

Dan ga ik er vanuit dat jouw e-mailadres niet correct is. Kan je ons berichten via  www.facebook.com/degroetenvanben of via www.twitter.com/benwebcare  Of je kan met mijn collega's chatten via www.ben.nl/service/contact  Via deze kanalen kunnen wij namelijk snel jouw e-mailadres wijzigen mocht dit nodig zijn.  Ik ga er vanuit dat jij hierna weer zonder problemen gebruik kan maken van de Ben app. 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 2 januari 2023

Hi @GD82 

 

De beste wensen voor 2023! Om gebruik te kunnen maken van de Ben app heb je de juiste inloggegevens nodig, deze kan je opvragen via www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten of via www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Alleen is het wel erg belangrijk dan wij het juiste e-mailadres van jou hebben natuurlijk. Kan jij mij berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via 0900 0401405? Dan zorg ik dat jij wel jouw inloggegevens ontvangt op het juste e-mailadres. Ik hoor graag heel snel van je! 😊


  • Ben op dreef
  • 2 januari 2023
Fatima schreef:

Hi @GD82 

 

De beste wensen voor 2023! Om gebruik te kunnen maken van de Ben app heb je de juiste inloggegevens nodig, deze kan je opvragen via www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten of via www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Alleen is het wel erg belangrijk dan wij het juiste e-mailadres van jou hebben natuurlijk. Kan jij mij berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via 0900 0401405? Dan zorg ik dat jij wel jouw inloggegevens ontvangt op het juste e-mailadres. Ik hoor graag heel snel van je! 😊

Hoi Fatima,

De beste wensen voor jou ook!

Beste Fatima, ik heb alles geprobeert wat je zegt maar ik krijg maar geen mail binnen. Niet in postvak niet in spam echt hellemaal niks bellen heb ik gedaan heb een gebruikesnaam gehad werkt ook niet. 🤔

Enig iedee wat het zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 2 januari 2023

Dankjewel! 😊

 

Dan ga ik er vanuit dat jouw e-mailadres niet correct is. Kan je ons berichten via  www.facebook.com/degroetenvanben of via www.twitter.com/benwebcare  Of je kan met mijn collega's chatten via www.ben.nl/service/contact  Via deze kanalen kunnen wij namelijk snel jouw e-mailadres wijzigen mocht dit nodig zijn.  Ik ga er vanuit dat jij hierna weer zonder problemen gebruik kan maken van de Ben app. 


  • Ben op dreef
  • 2 januari 2023

Prima! Gaan ik doen dankje wel! 🤗


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 2 januari 2023

@GD82  Graag gedaan!  Erg bedankt voor je medewerking. 🙏🏼


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen