Heb al een paar keer contact gehad maar niks werkt. Ik heb een nieuw abbonoment bij Ben en wil graag de app gebruiken om mijn verbruik te zien maar ik kan niet inloggen. Ik krijg geen mail als ik een nieuw account aan wil maken. Heb ook een code gehad aan de tel van Ben maar werkt ook niet. Graag zou ik de app willen gebruiken. Alvast bedankt!
Beste antwoord door Fatima
Dankjewel! 😊
Dan ga ik er vanuit dat jouw e-mailadres niet correct is. Kan je ons berichten via www.facebook.com/degroetenvanben of via www.twitter.com/benwebcare Of je kan met mijn collega's chatten via www.ben.nl/service/contact Via deze kanalen kunnen wij namelijk snel jouw e-mailadres wijzigen mocht dit nodig zijn. Ik ga er vanuit dat jij hierna weer zonder problemen gebruik kan maken van de Ben app.
De beste wensen voor 2023! Om gebruik te kunnen maken van de Ben app heb je de juiste inloggegevens nodig, deze kan je opvragen via www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten of via www.ben.nl/wachtwoord-vergeten Alleen is het wel erg belangrijk dan wij het juiste e-mailadres van jou hebben natuurlijk. Kan jij mij berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via 0900 0401405? Dan zorg ik dat jij wel jouw inloggegevens ontvangt op het juste e-mailadres. Ik hoor graag heel snel van je! 😊
De beste wensen voor 2023! Om gebruik te kunnen maken van de Ben app heb je de juiste inloggegevens nodig, deze kan je opvragen via www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten of via www.ben.nl/wachtwoord-vergeten Alleen is het wel erg belangrijk dan wij het juiste e-mailadres van jou hebben natuurlijk. Kan jij mij berichten via de chat op www.ben.nl/service/contact of via 0900 0401405? Dan zorg ik dat jij wel jouw inloggegevens ontvangt op het juste e-mailadres. Ik hoor graag heel snel van je! 😊
Hoi Fatima,
De beste wensen voor jou ook!
Beste Fatima, ik heb alles geprobeert wat je zegt maar ik krijg maar geen mail binnen. Niet in postvak niet in spam echt hellemaal niks bellen heb ik gedaan heb een gebruikesnaam gehad werkt ook niet. 🤔
Dan ga ik er vanuit dat jouw e-mailadres niet correct is. Kan je ons berichten via www.facebook.com/degroetenvanben of via www.twitter.com/benwebcare Of je kan met mijn collega's chatten via www.ben.nl/service/contact Via deze kanalen kunnen wij namelijk snel jouw e-mailadres wijzigen mocht dit nodig zijn. Ik ga er vanuit dat jij hierna weer zonder problemen gebruik kan maken van de Ben app.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.