Beantwoord
Simkaartnummer en pincode anders
Hallo,
Vandaag is mijn oude abbonement van T-Mobile gestopt en zou die van Ben in moeten gaan. Nummerbehoud is door T-mobile doorgegeven en ik kan nu niet meer met hun bellen. So far, so good. Nu wil ik de simkaart van Ben activeren, (want van T-Mobile had ik geen nanokaartje), maar zie tot mijn stomme verbazing op de site een totaal andere simkaartnummer, pin- en pukcode dan ik heb gekregen van Ben en er staat ook bij dat die simkaart actief is. Maar ik kan de simkaart die ik van jullie heb gekregen ook niet activeren, want dan krijg ik:
Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren.
Bekijk of je je herkent in 1 van de volgende mogelijkheden:
Heb je een nieuw abonnement bij mij hebt besteld? Je simkaart wordt in dat geval automatisch geactiveerd. Je ontvangt een e-mail zodra je simkaart is geactiveerd.
...... etc.
Ik heb wel een mail van jullie gehad:
Hallo Jolanda,
Goed nieuws!
Vanaf nu kun je gebruik maken van je Ben simkaart door deze in je mobiele telefoon te plaatsen..Heb je bij je bestelling gekozen voor een betaling per iDeal? Dan is je bestelling nu naar jou onderweg. Afhankelijk van de bezorging van PostNL valt je nieuwe simkaart binnen enkele dagen op de mat.
.....etc.
Ik snap er echt even helemaal niets meer van. Welke simkaart moet ik nu hebben, die op de site (die ik dus niet in bezit heb) of die ik van jullie heb toegestuurd gekregen en moet deze nog geactiveerd worden door jullie???
Groeten,
Jolanda
Vandaag is mijn oude abbonement van T-Mobile gestopt en zou die van Ben in moeten gaan. Nummerbehoud is door T-mobile doorgegeven en ik kan nu niet meer met hun bellen. So far, so good. Nu wil ik de simkaart van Ben activeren, (want van T-Mobile had ik geen nanokaartje), maar zie tot mijn stomme verbazing op de site een totaal andere simkaartnummer, pin- en pukcode dan ik heb gekregen van Ben en er staat ook bij dat die simkaart actief is. Maar ik kan de simkaart die ik van jullie heb gekregen ook niet activeren, want dan krijg ik:
Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren.
Bekijk of je je herkent in 1 van de volgende mogelijkheden:
Heb je een nieuw abonnement bij mij hebt besteld? Je simkaart wordt in dat geval automatisch geactiveerd. Je ontvangt een e-mail zodra je simkaart is geactiveerd.
...... etc.
Ik heb wel een mail van jullie gehad:
Hallo Jolanda,
Goed nieuws!
Vanaf nu kun je gebruik maken van je Ben simkaart door deze in je mobiele telefoon te plaatsen..Heb je bij je bestelling gekozen voor een betaling per iDeal? Dan is je bestelling nu naar jou onderweg. Afhankelijk van de bezorging van PostNL valt je nieuwe simkaart binnen enkele dagen op de mat.
.....etc.
Ik snap er echt even helemaal niets meer van. Welke simkaart moet ik nu hebben, die op de site (die ik dus niet in bezit heb) of die ik van jullie heb toegestuurd gekregen en moet deze nog geactiveerd worden door jullie???
Groeten,
Jolanda
Beste antwoord door Angelique
Oei, dan vrees ik dat de (online) winkel een verkeerde simkaart jouw kant heeft opgestuurd. Helaas is het niet mogelijk deze simkaart te activeren, daarom stuur ik gelijk een nieuwe jouw kant op! Als je deze simkaart thuis ontvangt, dan moet die nog even geactiveerd worden omdat we het dan hebben over een vervangende simkaart. Kom je er zelf niet uit met het activeren? Stuur dan gerust een berichtje.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.