Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet via IkBen

• 12 juni 2019
  • 5 reacties
  • 505 keer bekeken

Laurarual_laurarual
Beste Ben,
Omdat mijn telefoon is gestolen, heb ik mijn oude SIMkaart geblokkeerd en een nieuwe besteld. Helaas kan ik de SIM kaart niet activeren. Bij mijn eigen inlogpagina van BEN krijg ik de melding "Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren." Kunnen jullie helpen? Alvast bedankt!
Laura

Beste antwoord door Merve

Hoi Laura! Ik heb de aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je kunt nu zelf je simkaart activeren via de Ben app of de Ik Ben pagina.
Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 13 juni 2019
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Laurarual_laurarual
Merve schreef:
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.

Super fijn, dankjewel! Ik heb je een privébericht gestuurd!

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 14 juni 2019
Hoi Laura! Ik heb de aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je kunt nu zelf je simkaart activeren via de Ben app of de Ik Ben pagina.

Laurarual_laurarual
Super, dankjewel!!!

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 17 juni 2019
Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag😀

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen