Skip to main content
Beantwoord

abbonement bezorgd melding, niks ontvangen

  • 23 april 2020
  • 2 reacties
  • 549 keer bekeken

Hallo,

Ik heb abbonement besteld bij ben.  De app werkt niet?? En online staat dat mijn bestelling al bezorgd is maar heb nog niks ontvangen.. bestelnummer [edit post: ordernummer verwijderd].

Beste antwoord door Romy

Hi Eva, we hebben jammer genoeg niets meer mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust even contact met me op!

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 23 april 2020

Hoi Eva! Wat leuk om te lezen dat je klant bent geworden bij Ben. Wel jammer dat de app niet werkt. De simkaart wordt verstuurd met de post waardoor wij de status niet kunnen volgen. Het kan dus kloppen dat er bezorgd staat terwijl je nog niets hebt ontvangen. Maar maak je geen zorgen, het zal niet lang duren. Ik wil je graag verder helpen met de Ben app. Je geeft aan dat de Ben app niet werkt. Krijg je dan een foutmelding?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 4 mei 2020

Hi Eva, we hebben jammer genoeg niets meer mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust even contact met me op!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen