Skip to main content
Beantwoord

Nummerherkenning werkt niet meer

  • 3 januari 2022
  • 4 reacties
  • 209 keer bekeken

Sinds dat ik mijn abonnement (via Belsimpel) heb verlengd, kan ik niet meer zien wie mij gebeld heeft. Ook merk ik dat de snelheid van 4g niet meer helemaal hetzelfde was als voorheen. Zo heb ik een tijd express op T-Mobile netwerk moeten zitten IPV die van het Ben NL netwerk (hoewel ze beide opereren op die van T-Mobile).

 

Nummerherkenning is erg lastig, al helemaal gezien ik nu veel bezig ben met sollicitaties en zo niet alle nummers kan herkennen, laat staan terugbellen.

 

Als ik andere threads lees, met hetzelfde probleem, lijkt een SIM-reset de oplossing?

 

https://community.ben.nl/overige-diensten-81/nummerherkenning-werkt-niet-18881

 

Hoor graag meer! :)

Jelle

 

Beste antwoord door Shaira

Hi @Jelle303 heb je je telefoon dan even helemaal herstart? 

Ik zie dat de simkaart nu gereed zou moeten zijn en dit betekend dan ook dat alle gesprekken met nummerherkenning weergegeven moeten worden. 

Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • 4 januari 2022

Hi @Jelle303, bedankt voor je berichtje. 

Goed dat je andere topics doorgespit hebt vaak helpt inderdaad een reset van de simkaart en daar help ik je graag bij!

Stuur mij dan ook jouw verzoek, jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 5 januari 2022

Hoi Jelle, bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zie dat mijn collega jou zojuist heeft geholpen via de klantenservice. Is het probleem opgelost?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 5 januari 2022
Merve schreef:

Hoi Jelle, bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Ik zie dat mijn collega jou zojuist heeft geholpen via de klantenservice. Is het probleem opgelost?

Nee, helaas speelt het probleem zich nogsteeds af.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 429 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2022

Hi @Jelle303 heb je je telefoon dan even helemaal herstart? 

Ik zie dat de simkaart nu gereed zou moeten zijn en dit betekend dan ook dat alle gesprekken met nummerherkenning weergegeven moeten worden. 

Ik hoor het graag van je!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen