Skip to main content
Beantwoord

Vroegtijdige verlenging

• 4 september 2018
  • 3 reacties
  • 548 keer bekeken

Loisslingerland
Ik wil mijn abonnement graag vroegtijdig verlengen, hier voor moest ik contact opnemen met de klantenservice,dus bij deze 🙂

Beste antwoord door Shanna

Goedemorgen Loisslingerland! Wat leuk dat je vroegtijdig wilt verlengen! Kan je mij hiervoor je mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer via een privébericht sturen? Ook wil ik graag van je weten welk toestel(kleur) en bundels je wilt.
Bekijk origineel

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 5 september 2018
Goedemorgen Loisslingerland! Wat leuk dat je vroegtijdig wilt verlengen! Kan je mij hiervoor je mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer via een privébericht sturen? Ook wil ik graag van je weten welk toestel(kleur) en bundels je wilt.

angela51269

mijn samsungA50 die toch wel enigszins waterbestendig zou moeten zijn , is vochtig geworden in mijn jaszak tijdens een fikse regenbui . Nu reageert mijn scherm niet meer op mijn vinger . Wat nu ? ik heb hem pas  een half jaartje . 

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 9 december 2019

Hi Angela! Ai, dat is echt balen.. Misschien is een vroegtijdige verlenging iets voor jou.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen