Sticky

Hoe werkt vroegtijdig verlengen?

  • 11 april 2019
  • 0 reacties
  • 759 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Een vroegtijdige verlenging is al mogelijk wanneer je drie maanden klant bent bij Ben. Nu denk je, drie maanden en dan al je abonnement verlengen? Ja écht! Het kan allemaal. Of je nu een sim only abonnement hebt, of een abonnement met een toestel, in beide gevallen kom je in aanmerking voor een vroegtijdige verlenging met toestel als jouw huidige toestel niet meer meer werkt zoals je zou willen of kwijt is.

Hoe werkt een vroegtijdige verlenging?
Heel simpel! Neem een kijkje op onze website voor alle toestellen die wij op dit moment aanbieden. Heb je een toestel gezien waar jouw hart sneller van gaat kloppen en ga je akkoord met de algemene voorwaarden en de voorwaarden voor het toestelkrediet? Laat ons dat weten! Een vroegtijdige verlenging is aan te vragen via Facebook, Twitter en telefonisch via 0900-0401405

Zijn er kosten verbonden aan een vroegtijdige verlenging?
Er kunnen kosten verbonden zitten aan een vroegtijdige verlenging. Heb jij op dit moment een abonnement met daarbij een maandelijkse toestelbetaling? Dan brengen wij de resterende toestelbetaling op één factuur in rekening. Wil je de kosten weten hiervan? Neem dan even telefonisch contact met ons op op nummer 0900-0401405

Vroegtijdige verlenging aangevraagd, hoe nu verder?
Gefeliciteerd! Jij mag je binnenkort eigenaar noemen van een nieuw abonnement met toestel! Achter de schermen gaan wij ervoor zorgen dat jij zo snel mogelijk een afspraak kunt maken met onze koerier AMP om het toestel in handen te nemen. Als het toestel direct leverbaar is, dan ontvang jij binnen 24 tot 48 uur een mail en sms om een afspraak in te plannen!

Wanneer gaat de vroegtijdige verlenging in?
Een vroegtijdige verlenging gaat in op de eerste dag van de volgende kalendermaand, je hoeft dus niet eerst nog je contracttermijn uit te zitten voordat de nieuwe bundels van start gaan. Heb je een vroegtijdige verlenging aangevraagd aan het einde van de maand, en de mobiele telefoon wordt aan het begin van de maand geleverd, dan gaat de verlenging op de afleverdatum in.

Ben je bang dat de huidige simkaart die niet zal passen in het nieuwe toestel, dan hoef jij je geen zorgen te maken. Bij een (vroegtijdige) verlenging met toestel krijg je een gratis simkaart van ons zodat je direct aan de slag kunt met het nieuwe toestel. Past je huidige simkaart wel in het nieuwe toestel, dan mag je die natuurlijk ook blijven gebruiken. De nieuwe bundels worden dan vanzelf geactiveerd op de huidige simkaart

Heb je nog vragen over een vroegtijdige verlenging of twijfel je ergens over? Stel je vraag dan gerust via dit topic!

0 reacties

Geen reactie

Reageer