Dag, zoals waarschijnlijk meer mensen met een iPhone 11 en een abonnement bij Ben, heb ik de laatste twee maanden grote problemen met internet (3G/4G). Internet werkt zeer traag, schakelt voortdurend tussen 3G en 4G, en er is vaker niet dan wel verbinding. Ben was aanvankelijk heel behulpzaam met reset en nieuwe simkaart, maar legde toen de bal bij Apple. Apple heeft mijn telefoon omgekeerd, maar geen afwijkingen gevonden. Opvallend, een simkaart van een andere provider (zoals Simyo) geeft geen enkel probleem en mijn simkaart van Ben werkt in een andere telefoon dan Apple goed. Ben wijst naar Apple, Apple wijst naar Ben. Ik heb zojuist met uw klantenservice gesproken en die zeggen, 'we kunnen helaas niets voor u doen'. U kunt op zijn minst aanbieden dat ik kosteloos mijn abonnement kan ontbinden, zodat ik naar een andere provider kan overstappen. Het is toch van de zotte als ik een nieuwe telefoon moet aanschaffen? Abonnement mag ik wel ontbinden, maar is op mijn eigen kosten, a 75 euro. Ik vind dit echt niet klantvriendelijk.
iPhone 11 en slecht internet
Beste antwoord door E-M
Het is wellicht een schrale troost maar overstappen heeft geen nut. Ik zat bij een KPN aanbieder al jaren zeer tevreden, sinds eind april zelfde probleem met mijn iPhone 11. Na 2 maanden geen bereik of niet kunnen bellen overgestapt omdat ik toentertijd geen problemen kon vinden bij BEN met deze type telefoon.
Helaas na een paar dagen gelijk hetzelfde probleem en it neemt alleen maar toe! Wisselen van provider is geen oplossing, dit kun je op meerdere fora lezen.
Ook bij mij geen BEN niet thuis, sterker nog, ze reageren totaal niet! En Apple heeft mijn telefoon gecheckt en oké bevonden, verwijzen terug naar de netwerk aanbieder…
KPN heeft inmiddels aangegeven dat het een netwerk probleem betreft maar dat ze inmiddels er al 2 maanden aan werken en het nog niet opgelost krijgen.
Zij zijn bezig met een lijst te verzamelen van mensen met deze klachten, die houden ze dan op de hoogte van ontwikkelingen. Ik zou graag zien dat BEN ook dit probleem serieus oppakt! Nu doen zij alsof hun neus bloedt en dat kan niet want alleen bij KPN schijnen het al 8000 (!!!!) mensen te zijn met dit probleem!
BEN: ik wens versneld en zonder kosten of opzegtermijn over te kunnen stappen MET nummerbehoud, want jullie doen helemaal niets in tegenstelling tot KPN…!! Graag reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.