[Info] Hoe zeg ik mijn abonnement op?

• 15 April 2019
  • 0 reacties
  • 16071 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Ik vind het jammer dat je erover nadenkt om je abonnement bij mij op te zeggen. Ik wil je liever niet kwijt💙

Het opzeggen kun je telefonisch doorgeven op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur: 0800 - 02 31 263 Zeg je liever online op? Dit kan via mijn contactformulier.

Waar moet je rekening mee houden als je opzegt?

• Ik factureer een maand later. Je krijgt dus nog één factuur nadat je hebt opgezegd
  • Ik hanteer altijd een opzegtermijn van 30 dagen
  • Als je contract nog niet is afgelopen breng ik de resterende abonnementskosten (en eventueel toestelkrediet) in één keer in rekening
  • De einddatum van je contract kun je op je Ik Ben pagina vinden
  • Als je je abonnement verlengt, betaal je geen aansluitkosten

Nummer meenemen

Wil je jouw nummer behouden?  Ga dan naar je nieuwe provider en geef het aan. De nieuwe aanbieder regelt het opzeggen van je abonnement.

Overlijden

Zeg je het abonnement op in verband met een overlijden? Dat vind ik erg vervelend om te horen, gecondoleerd met je verlies. Je kunt het abonnement kosteloos opzeggen of je kunt het gratis overnemen.

Emigreren

Ga je emigreren? Dan hoef je de eventuele resterende abonnementkosten niet te betalen. Als je nog een toestelkrediet hebt, breng ik dat wel in rekening. 

Mocht er iets zijn waar wij je hier op de Ben Community nog bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten, we zitten er klaar voor!

0 reacties

Geen reactie

Reageer