[Info] Hoe zeg ik mijn abonnement op?

  • 15 April 2019
  • 0 reacties
  • 16692 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Wat onwijs jammer dat je jouw Ben abonnement wilt opzeggen. Als je helemaal zeker bent van jouw beslissing en het abonnement is opzegbaar dan kun je het abonnement opzeggen via onze klantenservice. Bel hiervoor naar 0800 – 0231263 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 17:00 uur en wij maken het voor je in orde. 

 

Opzegtermijn 

Bij het opzeggen van een maandelijks opzegbaar sim only abonnement hanteren wij een opzegtermijn van een maand. Heb je een contract voor 24 maanden dan stopt het abonnement als je hem op tijd hebt opgezegd op de einddatum van het abonnement. Zeg je hem minder dan een maand voor de einddatum op dan hanteren wij een maand opzegtermijn. 

 

Vroegtijdig opzeggen 

Wil je het contract opzeggen maar is de einddatum nog niet in zicht? Dan kun je er voor kiezen om het abonnement op te zeggen op de laatste van je contractperiode. Wil het abonnement eerder laten beëindigen? Dat kan ook maar betaal je wel een afkoopsom. Wil je het abonnement vroegtijdig opzeggen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice. Bel hiervoor naar 0800 – 0231263 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 17:00 uur en wij maken het voor je in orde. 

 

Heb je spijt van je beslissing? 

Is je abonnement beëindigd en heb je spijt van je beslissing? Neem dan binnen 55 dagen contact op met de klantenservice. We kunnen je contract weer wordt activeren met je oude vertrouwde mobiele nummer. Zonder extra kosten, dat spreekt voor zich. 

 

Opzeggen bij overlijden van de contractant 

Wil je een abonnement opzeggen vanwege het overlijden van de contractant? Lees dan hier hoe je het abonnement op kunt zeggen. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer