Apple ID

  • 25 February 2019
  • 3 reacties
  • 903 keer bekeken

Ik kreeg "geen service" op maandagmiddag 11-02. Op do. 14 lukte het me, na handmatig netwerken selecteren om weer bereik te hebben. Gaat om Iphone SE van december2017.
Echter, nadien kan ik mijn apple ID niet meer openen, tot op heden.
Met Telfort Simkaart lukt dat wel, niets aan de hand.
What's going on??
Apple aantal keren aan de lijn gehad, ze zouden bezig zijn met een update.....
Inmiddels zijn we 2 weken verder.
Vandaag probeerde ik een apple watch aan te sluiten, kon niet vanwege bovenstaande...
Kunnen Ben en Appel niet samen ervoor zorgen dat het in orde komt!?
Want, mensen met een T-mobile Sim kennen het probleem niet, voor zover mij bekend althan.
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Tokala. Onhandig dat jouw Apple ID niet lijkt te werken. Wat voor foutmelding krijg je? Heb je al eens geprobeerd je toestel geheel te herstarten?
Alles al gedaan. Werkte niet.
Echter, het werkt nu weer als voorheen!!
Kreeg vanmiddag een hele goeie kracht, Guido, van Apple aan de lijn (Leidseplein).
Hij vroeg me natuurlijk van alles, maar....................
Bereik had ik inmiddels alweer door handmatig netwerk in te stellen, automatisch uitzetten.
Maar mijn apple-ID was "vergrijst", kan je dan niet openen, iets wat voor diverse problemen kan zorgen.

Hij gaf me de volgende instructie:

  1. ga naar instelingen
  2. ga naar schermtijd, en selecteer deze
  3. scroll naar beneden, "materiaal en Privacy"
  4. selecteer deze en kijk of BEPERKINGEN aan staat, op groen staat, zoja zet deze terug naar wit, = naar links.
  5. Nu naar instellingen terug, je ziet dat Apple-Id niet meer vergrijst is, met tikken kan je hem nu openen, opgelost dus! (bij mij).
Dat was het dus bij mij, heb ik waarschijnlijk zelf gedaan toen ik meer privacy wilde realiseren.......

Wonderlijke is dat ze gisteren, ik was bij hen op leidseplein, ze niet op dat idee kwamen, toen synchroniseren met een apple watch niet kon vanwege de "vergrijzing" van het Appel-ID, zie bovenstaande.
Nu dus met deze Guido wel.
Super, en ook weer wat geleerd.😃
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen dat het allemaal weer werkt en fijn dat je hier de oplossing hebt geplaatst! Ik wens je alvast een fijn weekend toe!

Reageer