Beantwoord

gsm iphone 6s al na 1 maand gecrasht

  • 15 August 2019
  • 7 reacties
  • 825 keer bekeken

Beste Ben,

Eeest proberen te chatten, maar opeens was chat weg .. geen idee waarom. Al 2 dagen probeer ik te bellen maar immens lange wachttijden.

Ik heb voor mijn dochter een nieuwe iPhone 6s gekocht in combi abonnement als slagingskado en ze heeft deze ook echt nodig nu ze gaat studeren in sept.

Nu is hij uitgevallen en doet helemaal niets meer proberen op te laden paar dagen, maar zonder succes

3 juli hebben we de gsm ontvangen
Help hoe nu verder!

Groetjes Roos
icon

Beste antwoord door Romy 16 August 2019, 15:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Roos. Dat is echt balen. Heb je het toestel al proberen op te laden met een andere kabel of via de computer?
Hoi Romy

Bedankt voor je feedback beide opties geprobeerd, zonder resultaat.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +9
Jeetje, dat is echt balen. Normaal gesproken kun je een toestel omruilen binnen 8 dagen. Omdat dit erbuiten is valt het toestel onder garantie termijn. Dat betekent dat het toestel ter reparatie moet worden aangemeld. Via onze website lees je alle informatie: https://www.ben.nl/service/vraag/844
Beste Romy,

Heb dr mobile gevonden en mijn toestel willen aanmelden.. hij vond mijn toestel op site niet .. ook niet met imei code..

Heb dr mobile mail gestuurd.
Nog een belangrijke vraag: ik neem aan dat de eventuele kosten niet door mezelf betaald dienen te worden.

En zo zijn we ook weer een week verder en helaas nog geen oplossing...
Reputatie 5
Badge +9
Hi Lynn. Wat gek. Misschien kun je telefonisch contact opnemen met Dynafix? Jouw toestel wordt onderzocht op druk-, val-, stoot-, vocht- en waterschade. Mocht het defect hier niet door zijn gekomen valt het natuurlijk onder de garantie. Zoals je zelf al aangeeft viel het toestel na een maand uit wat lijkt op een systematische fout. Dit valt altijd onder de garantie.
Beste ,

We hebben afgelopen week een nieuw toestel ontvangen via dynafix/dr. Mobile.

Ik heb de gsm persoonlijk gebracht ik was in de buurt allemaal prima gelukt. Ik heb de oplader/kabel + adapter ook mee gegeven, maar kreeg bericht dat hij er niet bij zat!
Ik heb toen meteen kopie ingestuurd dat dame achter balie deze heeft ontvangen, maar kreeg daar verder geen reactie op... ik afgewacht totdat we gsm thuis kregen.. helaas geen oplader erbij..
Help! Ze blijven volhouden dat hij er niet bij zat..
Worden er beetje moedeloos van.. al 2 maanden abonnement plus toestelkosten aan het betalen en pas sinds afgelopen plezier van.. originele oplader niet terug gekregen..
Hoe gaan we dit oplossen?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Lynn. Fijn om te lezen dat je een nieuw toestel hebt ontvangen. Wel erg balen van de oplader. Ik wil je adviseren om contact te leggen met de klantenservice van Dynafix. Ik zou dit graag voor je oplossen, maar wij repareren geen toestellen. Ik kan dus ook niet in de gegevens of systemen van Dynafix. Ik had je graag willen helpen, maar dit kan ik jammer genoeg niet voor je oplossen.

Reageer