[Info] Hoe verloopt de levering van een abonnement?

  • 6 May 2019
  • 2 reacties
  • 1836 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

 

Graag geven we in dit topic uitleg over wat je kunt verwachten nadat je een bestelling hebt geplaatst via www.ben.nl voor een Ben abonnement.

 

Sim only abonnement

Zodra je een bestelling hebt geplaatst en je aanvraag wordt goedgekeurd, dan ontvang je hiervan een bevestiging via e-mail. Wij gaan vervolgens direct aan de slag om je bestelling klaar te maken voor verzending. In het algemeen verzenden wij deze per post maar het kan ook voorkomen dat je een e-mail van AMP Groep ontvangt. Via de link in deze e-mail kun je een bezorgafspraak maken voor je bestelling.

 

Als de AMP koerier bij je langskomt om de bestelling af te leveren houdt dan rekening met het volgende:

· Zorg dat je je legitimatiebewijs bij de hand hebt

· Bij de bezorging dien je zelf aanwezig te zijn. Het is niet mogelijk om iemand te machtigen om de bestelling in ontvangst te nemen.

· De koerier zal vragen om een pinbetaling te doen van 1 cent. Deze betaling kun je alleen doen met de bankpas die hoort bij het rekeningnummer dat je hebt opgegeven tijdens de bestelling.

 

Zodra je bestelling is afgeleverd kun je direct gebruik maken van je Ben simkaart! Heb je aangegeven je huidige nummer te willen behouden, dan moet je nog even geduld hebben. Want eerst vragen we je nummer aan bij je huidige aanbieder. Zodra deze heeft laten weten op welke datum jouw nummer wordt vrijgegeven om over te zetten naar Ben, dan laten wij jou dit uiteraard ook weten. De datum waarop jouw nummer wordt overgezet is ook de datum waarop je Ben simkaart wordt geactiveerd. Wel zo eerlijk! Want hierdoor betaal je geen dubbele kosten.

 

Abonnement met toestel

Zodra je een bestelling hebt geplaatst en je aanvraag wordt goedgekeurd, dan ontvang je hiervan een bevestiging via e-mail. Vervolgens ontvang je binnen enkele dagen (dit is afhankelijk of jouw toestel op voorraad is) een e-mail van AMP Groep. Deze e-mail bevat een link waarmee je heel gemakkelijk een afleverafspraak kunt maken. In deze omgeving kun je ook het bezorgadres wijzigen en de status van je order te bekijken.

 

Als de AMP koerier bij je langskomt om de bestelling af te leveren houd dan rekening met het volgende:

· Zorg dat je je legitimatiebewijs bij de hand hebt

· Bij de bezorging dien je zelf aanwezig te zijn. Het is niet mogelijk om iemand te machtigen om de bestelling in ontvangst te nemen.

· De koerier zal vragen om een pinbetaling te doen van 1 cent. Deze betaling kun je alleen doen met de bankpas die hoort bij het rekeningnummer dat je hebt opgegeven tijdens de bestelling.

· Heb je gekozen om jouw toestel in één keer te betalen of om een gedeeltelijke betaling te doen. Dan betaal je dit bedrag ook aan de AMP koerier.

 

Zodra je bestelling is afgeleverd kun je direct gebruik maken van je Ben simkaart! Heb je aangegeven je huidige nummer te willen behouden, dan moet je nog even geduld hebben. Uiteraard kun je wel gelijk je nieuwe telefoon gaan gebruiken.

 

We vragen eerst je nummer aan bij je huidige aanbieder. Zodra deze heeft laten weten op welke datum jouw nummer wordt vrijgegeven om over te zetten naar Ben, dan laten wij jou dit uiteraard ook weten. De datum waarop jouw nummer wordt overgezet is ook de datum waarop je Ben simkaart wordt geactiveerd. Wel zo eerlijk! Want hierdoor betaal je geen dubbele kosten.


2 reacties

AMPgroep heeft het toestel weer meegenomen. Dit was een fout van de koerier. AMPgroep heeft contact opgenomen met mij en de order weer open gezet. Ik hoop dat ik zsm mijn telefoon kan verwachten.

[edit post: gegevens verwijderd]

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @trijesprong! Wat vervelend dat de telefoon niet geleverd kon worden. Ik hoop dat het de volgende keer goed gaat. Mocht je mijn hulp nodig hebben dan sta ik altijd voor je klaar via de klantenservice. Ik wens je een prettige dag😊

Reageer