Beantwoord

Bellen naar buitenlandse nummers niet toegestaan

  • 16 May 2019
  • 3 reacties
  • 540 keer bekeken

Goedendag,

Ik moest van de week een hek open bellen en dat ging via een buitenlands nummer.
In dit geval een 0033 nummer, dit wilde ik proberen maar kreeg geen toon of iets dergelijks en verbinding werd gelijk verbroken.
Hetzelfde nummer geprobeerd met +33 ipv 0033 en kreeg ik te horen dat het niet is toegestaan en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice.

Verder gebruik ik nooit buitenlandse nummers dus kom er nu voor het eerst achter.
Maar aangezien dat ik nu regelmatig dat hek open moet maken is het wel handig dat het lukt.

Dus bij deze de vraag, kunnen jullie hier bij helpen?

Alvast bedankt,
Mvg, Pascal
icon

Beste antwoord door Romy 17 May 2019, 13:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Pascal. Wat onhandig. Ik kan me voorstellen dat je graag volledig gebruik wilt kunnen maken van jouw abonnement. Kan je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum sturen? Dan kan ik kijken of er een blokkade actief staat en deze eventueel verwijderen.

Ik heb al een behoorlijk aantal jaren een abonnement bij Ben. Ik ben nu in Oostenrijk en kan niet bellen naar restaurants in de buirt om te reserveren wat erg vervelend is. Ik lees dat je simkaart aangepast moet worden. Kunnen jullie dit zsm doen voor me

Reputatie 5
Badge +9

Hi Suki! Ik heb je een privé bericht verzonden!

Reageer