Skip to main content
Beantwoord

Bellen vanuit Buitenland

• 11 augustus 2021
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Hi,

Ik ben momenteel op vakantie in Griekenland en ik kan niet bellen of gebeld worden. De verbinding wordt gelijk verbroken als ik iemand probeer te bellen. Wat kan ik hier aan doen?

Mvg

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @Sofiao!

Het kan inderdaad zijn dat de netwerken in Griekenland het bellen / gebeld worden niet goed aanbieden. De lokale provider WIND geeft de beste mogelijkheid om hier wel gebruik van te maken. Ik raad je dan ook aan om hier handmatig verbinding mee te maken via de instellingen van je telefoon. Ik verwacht dat het hierdoor beter gaat werken!

Bekijk origineel

1 reactie

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 12 augustus 2021

Hoi @Sofiao!

Het kan inderdaad zijn dat de netwerken in Griekenland het bellen / gebeld worden niet goed aanbieden. De lokale provider WIND geeft de beste mogelijkheid om hier wel gebruik van te maken. Ik raad je dan ook aan om hier handmatig verbinding mee te maken via de instellingen van je telefoon. Ik verwacht dat het hierdoor beter gaat werken!

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen